۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳
کد خبر: 82170958
T T
۰ نفر
516 واحد مسكونی به خانواده های دارای 2 معلول كشور واگذار شد

تهران - ایرنا - آیین نمادین واگذاری 516 واحد مسكونی به خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر سراسر كشور روز دوشنبه با حضور وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی، رئیسان سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسكن كشور در سایت مسكن خیرین شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین آیین 68 واحد مسكونی به نمایندگی از سراسر كشور به خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر روستای قبچاق شهرستان ملارد تحویل داده شد.
علی ربیعی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در این آیین گفت: حمایت از اقشار كم درآمد و محروم جامعه از جمله معلولان یكی از برنامه های راهبردی دولت به منظور توانمندسازی این قشر از جامعه است.
وی با بیان اینكه توانمند سازی، ایجاد اشتغال و تامین نیازهای اولیه زندگی از جمله اهداف اصلی حمایت از اقشار آسیب پذیر است افزود: تامین مسكن خانوارهای دارای فرد معلول و مددجوی تحت حمایت براساس تاكیدات ویژه رئیس جمهوری و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با همراهی وزارت مسكن، بهزیستی، بنیاد مستضعفان و خیرین انجام شده است.
ربیعی اظهار كرد: برهمین اساس امروز 516 واحد مسكونی در سراسر كشور به خانواده های دارای دو فرد معلول و بیشتر واگذار می شود.
وی تأكید كرد: در حال حاضر در كشور بیش از 11 هزار واحد مسكونی ویژه خانواده معلولان در حال ساخت است كه به مرور این واحدها تكمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.
سایت مسكن مهر صفادشت در شهرستان ملارد دارای حدود 14 هزار و 500 واحد مسكونی است كه بخش قابل توجهی از این واحدها از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاكنون تحویل متقاضیان شده است.
تهرام/7409/7244// 1625
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد