۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۶
کد خبر: 82133147
T T
۰ نفر

آزادی قدس سیاست راهبردی جمهوری اسلامی است

۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۶
کد خبر: 82133147
آزادی قدس سیاست راهبردی جمهوری اسلامی است

ایلام - ایرنا - امام جمعه چرداول گفت: فلسطین مسئله انسانیت و دفاع از ناموس مسلمانان است و كمك به آزادی قدس سیاست راهبردی جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهانی قدس، مردم دیار فاتحان میمك در حمایت از مظلومان فلسطین با حضور باشكوه در راهپیمایی این روز، ندای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریكا سر دادند و آزادی قدس را از چنگال خونخوار و زیر چكمه‌های رژیم منفور و جعلی اسراییل خواستار شدند.
حجت الاسلام احمد امرایی در جمع نمازگزاران و راهپیمایان شهر سرابله اظهار كرد: كمك به آزادی قدس بعنوان سیاست راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر ناپذیر است و تا رهایی سرزمین پیامبران و انبیای الهی ادامه خواهد داشت.
وی به جنایات رژیم جعلی اسراییل در 68 سال گذشته بر مردم رنجدیده فلسطین اشاره كرد و افزود: در این سال ها انواع جنایات و حركات غیر انسانی بر فلسطینیان توسط صهیونیست ها صورت گرفت كه نتیجه آن آوارگی هفت میلیون فلسطینی از سرزمین آبا و اجدادی شان و غصب زمین و مسكن آنان است.
خطیب جمعه چرداول استكبار و آمریكا را حامی و پشتیبان اسراییل دانست و یادآور شد: با وجود زندگی سخت و دشوار ملت غزه و فلسطین سازمان ملل از اعلام خشونت علیه فلسطینیان واهمه دارد ولی بر امنیت اسراییل كودك كش دغدغه دارد.
حجت الاسلام امرایی تاكید كرد: تنها مسیر آزادی قدس مقاومت، انتفاضه و حمایت مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین است.
وی افزود: ظهور داعش توسط استكبار و صهیونیست ها توسط رژیم آل سعود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است ولی نظام مقتدر جمهوری اسلامی با درایت، كیاست و هوشیاری كامل آنها را در عراق، سوریه زمین گیر و نابود كرده ‌است تا این آرامش و آسایش برای مردم به دست آید.
وی اضافه كرد: عربستان و تركیه در خاورمیانه حامی و پشتیبان داعش هستند و هدف شان فروپاشی انقلاب اسلامی است و اگر قدرت جمهوری اسلامی نبود امروز باید در مرزهای غربی مهران و قصرشیرین در مقابل داعش و جنایات خبیثانه آنها مبارزه می كردیم.
امام جمعه چرداول به حدیث معروف پیامبر اكرم(ص) كه فرمودند می رسد روزی كه مردمانی در دروازه‌های دمشق برابر كفر و نفاق مبارزه می كنند اشاره كرد و گفت: مدافعان حرم و شهدا این راه تحقق حدیث گرانبار رسول الله (ص) هستند.
حجت الاسلام امرایی وحدت و انسجام مردم ایران را در این برهه‌های حساس عامل موفقیت دانست و از همه جناح های سیاسی خواست با همدلی و وفاق سدی محكم در برابر دشمنان انقلاب باشند.
در پایان راهپیمایی كنندگان با ندای الله اكبر قطعنامه پایانی روز جهانی قدس در پشتیبانی از ملت دربند فلسطین را تایید كرده و نماد آمریكا و رژیم جعلی اسراییل را به آتش كشیدند.
7176/9002

سرخط اخبار استان‌ها