۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۶
کد خبر: 82133130
T T
۰ نفر
امام جمعه اسدآباد: دفاع از قدس، دفاع از اسلام است

اسدآباد - ايرنا - امام جمعه اسدآباد با بيان اينكه روز قدس فقط حمايت از جغرافياي فلسطين و بيت المقدس نيست گفت: حمايت و دفاع از قدس ، دفاع از اسلام است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام موسي حسيني مجد در خطبه هاي عبادي سياسي نماز جمعه امروز با اشاره به اينكه قدس شريف پاره از تن اسلام است، افزود: يهوديان افراطي كه از دين هم خروج كرده اند ، حرمت بيت المقدس را در هم شكسته و راهپيمايي روز قدس براي دفاع از حريم اسلام است.
وي دفاع از مظلوم را از اهداف مهم راهپيمايي روز قدس ذكر كرد و گفت: ما به عنوان مسلمان هميشه در مقابل ظلم فرياد برآورده و ظالم را محكوم مي كنيم و اين سيره انبياء و اولياء الهي است.
امام جمعه اسدآباد تصريح كرد: دين اسلام حمايت از مستضعف را به ما آموخته و حد و مرز نمي شناسد و راهپيمايي روز قدس موجب دلگرمي به جبهه مقاومت و مردم غيرتمند فلسطين است .
وي با قدرداني از مردم هميشه در صحنه و انقلابي اسدآباد گفت: راهپيمايي روز قدس و مقابله با استكبار جهاني تدبير امام راحل و رهبر گرانقدرماست و تا روزي كه زنده ايم و تا نابودي رژيم اسرائيل اين راه را مي پيماييم.

*** در مقابل بدخواهان دانشگاه سيدجمال الدين اسدآبادي مي ايستيم
وي در بخشي ديگري از سخنان خود دانشگاه ملي سيدجمال الدين اسدآبادي را هويت اين شهرستان دانست و گفت: راه اندازي و نامگذاري اين دانشگاه به نام سيدجمال كار بسيار كوچكي در راه خدمات و كارهاي برجسته بيدارگر مشرق زمين است .
امام جمعه اسدآباد با بيان اينكه جرياناتي در پي نابودي اين دانشگاه هستند گفت: حذف اين دانشگاه از رديف ملي كار ناشايسته اي است كه عده اي با اهداف خاصي آنرا پيگيري مي كنند و اين افراد بدانند مردم اسدآباد و روح بلند سيدجمال آنها را نخواهد بخشيد.
حجت الاسلام حسيني مجد خاطرنشان كرد: افرادي بدخواه مدتي است كه جنگ رواني در بين دانشجويان و كاركنان اين دانشگاه به راه انداخته و مردم را نگران و ناميد كرده اند و از اين تريبون مقدس اعلام مي كنم كه با حمايت مردم و جوانان اين شهر در مقابل اين خواسته نابجا و نادرست مي ايستيم و از حق مردم كوتاه نمي آييم.
وي از نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار شهرستان و رئيس دانشگاه سيدجمال خواست اين جريان را مديريت نموده و نگذارند اين دانشگاه تنزل كرده و از ابهت بيفتد.
دانشگاه سيدجمال الدين اسدآبادي در سال 1390 تأسيس شد و هم اكنون در حدود يك هزار دانشجو دارد كه 90 درصد آنها غير بومي هستند.
گفته مي شود كه اين دانشگاه قرار است از حالت ملي و مستقل خارج شده و به صورت اقماري زير مجموعه دانشگاه بوعلي سينا اداره شود.
شهرستان اسدآباد 110 هزار جمعيت دارد و در 45 كيلومتري همدان واقع شده است.
7527/6993

سرخط اخبار استان‌ها