۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵
کد خبر: 82132423
T T
۰ نفر

دو كشته و پنج مجروح در تصادف نهاوند همدان

۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵
کد خبر: 82132423
دو كشته و پنج مجروح در تصادف نهاوند همدان

همدان – ايرنا – رئيس جمعيت هلال احمر نهاوند گفت: در اثر برخورد دو دستگاه وسيله نقليه در محور روستايي برزول به فارسبان كه نيمه شب پنجشنبه در حوالي روستاي ليلان به وقوع پيوست دو نفر كشته و پنج نفر ديگر به شدت مجروح شدند.

محمد تقي شهبازي روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: بر اساس اعلام پليس 110 مبني بر وقوع حادثه تصادف، امدادگران پايگاه جاده اي در محل حادثه حضور يافتند و با كمك فوريتهاي پزشكي شهرستان به ياري حادثه ديدگان شتافتند.
وي افزود: در اين حادثه يك دستگاه پژو 405 با پنج سرنشين و يكدستگاه وانت نيسان به شدت با هم برخورد كرده بودند كه در اثر آن راننده پژو 405 به همراه همسرش در دم كشته شدند و پنج نفر ديگر از سرنشينان هر دو خودرو به شدت مجروح و پس از رها سازي از داخل خودروها به بيمارستان آيت الله عليمراديان نهاوند منتقل شدند .
شهبازي گفت: با توجه به اينكه اين مسير يكي از راههاي پرتردد روستايي و از لحاظ جاده اي نيز باريك مي باشد ، همواره شاهد وقوع سانحه تصادف در آن هستيم به گونه اي كه دو شب پيش نيز يك راكب موتور نيز در اين منطقه كشته شده بود.
راههاي شهرستان نهاوند مانند راه نهاوند به كرمانشاه ، نهاوند به بروجرد و آورزمان از جمله مسيرهاي حادثه خيز و پرتردد استان همدان مي باشد كه سالانه دهها حادثه تصادف در آنها رخ مي دهد.
در اين راهها ، نقاط حادثه خيزي مانند سه راهي شعبان در جاده نهاوند به بروجرد ، محور نهاوند به آورزمان در جاده ملاير ، سه راهي دهفول ، مسير روستايي دهفول به فارسبان و گردنه برزول از مهمترين نقاط حادثه خيز شهرستان مي باشد كه سالانه دهها نفر را به كام مرگ مي كشد.
از جمله حوادث جاده اي دو هفته گذشته در محورهاي ارتباطي نهاوند مي توان به وقوع سه تصادف در محورهاي نهاوند به آورزمان با سه مجروح ، واژگوني يك دستگاه سواري با يك كشته در گردنه برزول و وقوع تصادف نيمه شب گذشته با دو كشته و همچنين يك تصادف در محور نهاوند به كرمانشاه با يك كشته اشاره نمود.
شهرستان نهاوند به دليل قرار گرفتن در مسير غرب به مركز كشور از محورهاي پرتردد استان همدان مي باشد.
نزديك به 600 كيلومتر راه آسفالته در اين شهرستان وجود دارد كه 60 كيلومتر آن جزء راههاي اصلي و مابقي نيز جزء راههاي روستايي مي باشد.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 190 هزار نفر در 105 كيلومتري جنوب استان همدان قرار دارد .
7525/6993

سرخط اخبار استان‌ها