۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷
کد خبر: 82132159
T T
۰ نفر
شركت در راهپيمايي روز قدس ، برائت از ظالمان و متجاوزان است

خرم آباد - ايرنا - رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي لرستان گفت :شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس اظهاربرائت از ظالمان و متجاوزان است.

سعيد محمدزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با تاكيد بر اينكه شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس تكليف هر مسلمان و انسان آزاده اي است افزود :شركت در راهپيمايي روز قدس و ابراز انزجار از رژيم صهيونيستي از دو جنبه ديني و سياسي حائز اهميت است.
وي اظهار كرد:ظلم و ستم به مظلوم امري مورد نكوهش است و سكوت درمقابل اين اقدام از لحاظ اسلام مطرود و دور از انسانيت است.
وي ادامه داد: اعلام و اظهاربرائت از كافران و مشركان در جايگاه مختلف زندگي مسلمان بروز و ظهور مي كند كه درحال حاضر اعلام برائت از رژيم صهيونيستي و غاصب اسرائيل وظيفه شرعي مسلمانان مي باشد.
محمدزاده گفت : راهپيمايي روز جهاني قدس و اعلام برائت از اين رژيم غاصب بيان موضع و جناح مسلمانان وحضور دركنارمردم ستمديده فلسطين محسوب مي شود.
وي بر لزوم ريشه كني رژيم صهيونيستي از جنبه سياسي در جهان اسلام تاكيد كرد وافزود :اين غده سرطاني يك تهديد اجتماعي و سياسي است و بايد با اتحاد مسلمانان جراحي و ريشه كن شود.
رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي لرستان اظهار كرد :بصيرت و آگاهي مسلمانان در مورد خطر رژيم غاصب اسرائيل امري ضروري براي جلوگيري از سرايت اين غده سرطاني به ديگر ملت ها است.
7274/6060

سرخط اخبار استان‌ها