بيانيه دفتر مركزي تشكلهاي اسلامي دانشجوئي وفارغ التحصيلان لرستان به  مناسبت روز جهاني قدس

خرم آباد -ايرنا - دفتر مركزي تشكلهاي اسلامي دانشجوئي وفارغ التحصيلان لرستان به مناسبت روز جهاني قدس در بيانيه اي مردم استان را براي شركت در راهپيمايي دعوت كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا در اين بيانيه آمده است:رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي اسرائيل غده اي سرطاني و نهالي نامشروع بود كه توسط پير استعمار يعني انگليس خبيث در قلب دنياي اسلام كاشته شد و توسط استعمار نو به سركردگي حاكمان جنايت پيشه آمريكا مورد حمايت قرار گرفت.
اين بيانيه مي افزايد:بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به پيروي از مكتب انسان ساز و بشر دوست اسلام از آغاز مبارزات ضد استعماري و ضد استكباري و ضد آمريكائي خود ،همواره خطر رژيم صهيونيستي را گوشزد فرموده و با ابتكاري هوشمندانه و دورانديشانه ،آخرين جمعه ماه مبارك رمضان هرسال را روز قدس ناميد و بدينوسيله نقشه دشمن درفريب افكار عمومي جهانيان و فراموشي جنايات آنها در سرزمين هاي اسلامي را خنثي نمودند.
در اين بيانيه آمده است :رهبر فرزانه انقلاب نيزهمواره نقشه دشمنان اسلام بر عليه جبهه مقاومت ، بخصوص در فلسطين ، لبنان ،سوريه،عراق ،يمن و بحرين وساير ممالك اسلامي را گوشزد نموده و بر لزوم هوشياري در برابر حيله هاي دشمن خونريز و مكار براي فريب مسئولان و نخبگان داخلي تاكيد فرمودند.
در اين بيانيه ذكر شده است :به ياري خداوند و با رهبري هاي هوشمندانه امام خميني (ره)و امام خامنه اي (مدظله العالي )و بيداري امت حزب الله ،امروزه روز جهاني قدس باعث ايجاد وحدت و همدلي و اتحاد اسلامي عليه دشمنان اسلام و مسلمين به سركردگي شيطان بزرگ شده است و بدون ترديد اين خط حزب الله به پيروزي نهايي منتهي خواهد شد.
7274

سرخط اخبار استان‌ها