۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۱۹
کد خبر: 82105964
T T
۰ نفر
يك تحليلگر محافظه كار امريكا: حمايت رهبران جمهوري خواه از ترامپ خودكشي سياسي است

نيويورك- ايرنا - 'هيو هيوويت' استاد دانشگاه و مجري برنامه هاي سياسي يكي از راديو هاي محافظه كار آمريكا،حمايت رهبران جمهوري خواه از ترامپ را خود كشي سياسي خواند و از آن ها خواست تا زمان باقي است، دونالد ترامپ را از نامزدي حزبي خلع كنند.

وي با هشدار در مورد قطعي شدن پيروزي كلينتون درصورت نامزدي ترامپ گفت كه به نظر او كميته ملي حزب جمهوري خواه آمريكا براي خلاصي از شر ترامپ دو راه بيشتر در پيش ندارد، يا بايد با تغيير ضوابط و قوانين حاكم بر كميته حزب ترامپ را كنار بگذارد و يا او را ترغيب به كناره گيري از اين نامزدي كند.
وي پيش بيني كرد كه اگر جمهوري خواهان تا فرصت باقي است اقدامي نكنند علاوه بر پيروزي كلينتون در اين انتخابات اكثريت خود را در سنا و هم در مجلس نمايندگان از دست خواهند داد و حتي در رقابت هاي ميان فرمانداران نيز شكست خواهند خورد.
اين محافظه كار آمريكايي كه اظهارات نژاد پرستانه اخير ترامپ در باره يكي از قضات فدرال آمريكا او را بشدت به خشم آورد،گفت، وي به او 72 ساعت فرصت داده بود تا در سخنان اخير خود تجديد نظر كند اما ترامپ ثابت كرده است كه خيال تغيير و تجديد نظر در رويكرد ها و اظهارات جنجال بر انگيز خود را ندارد.
هيوويت يكي از نگراني هاي عمده خود در مورد ترامپ را بي تفاوتي او نسبت به هنجار هاي سياسي در اين كشور ذكر كرد و افزود كه اكثر مردم آمريكا به اين بي تفاوتي و بي اعتنايي او پي برده اند.
شبك **اروپام-4-541 **1917

سرخط اخبار جهان