۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۰۱
کد خبر: 82097906
T T
۰ نفر
ملی پوش وزنه برداری: امید زیادی برای حضور در المپیك دارم

تهران - ایرنا - وزنه بردار دسته 94 كیلوگرم ایران در رقابت های جام فجر گفت: با وزنه هایی كه امروز در این رقابت ها بالای سر بردم، امید زیادی برای حضور در المپیك دارم.

علی هاشمی امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اگر بتوانم در فاصله دو ماه باقی مانده به بازی المپیك ریو بدنم را آماده نگه دارم و ركوردهایم را نیز افزایش دهم به كسب مدال در المپیك امیدوار هستم.
وی اظهار داشت: حضور در المپیك آرزوی هر ورزشكاری است و من نیز امیدوارم چنانچه در این رقابت ها حضور یافتم، بتوانم بهترین نتیجه و به آرزوی خود دست یابم.
وی در پاسخ به این مطلب كه اگر وزنه هایی را كه امروز بالای سر بردید در رقابت های قهرمانی آسیا در تاشكند به ازبكستان می زدید، شانس كسب مدال طلا را داشتید، گفت: در رقابت های قهرمانی آسیا از ناحیه زانو كمی درد داشتم و بعد از بازگشت از این رقابت ها (اردیبهشت 95) تمرینات خوبی را زیر نظر سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی در اردبیل برگزار كردم و توانستم ركوردهایم را كمی ارتقا دهم.
وی در پاسخ به این سئوال كه چرا در حركات دوضرب وزنه 220 كیلوگرمی را نتوانستی بالای سر ببری گفت: از ناحیه پایم كمی التهاب داشتم و به همین دلیل نتوانستم این وزنه را بالا ببرم، البته در تمرینات بارها توانسته بودم این وزنه را مهار كنم.
علی هاشمی وزنه بردار دسته 94 كیلوگرم امروز در رقابت های بین المللی جام فجر با 173 كیلوگرم در یك ضرب و 212 كیلوگرم در دو ضرب و مجموع 385 كیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفت. در این دسته سهراب مرادی با مجموع 400 كیلوگرم اول شد.
ورزش**1067**3061**1379
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش