سپاه آمادگی خود را برای مصونیت انقلاب از تهدیدها حفظ كرده است

مراغه - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه پاسداران به عنوان سازمانی رسالت‌ محور آمادگی خود را برای مصونیت انقلاب از مشكلات و تهدیدها حفظ كرده است.

سرهنگ علی قادری، روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سپاه چاراویماق افزود: سپاه پاسداران، همواره حالت پیش‌رونده داشته و توسعه انقلاب در تمام عرصه ها را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
وی، با اشاره به حوزه‌های مختلف فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: این نهاد در حوزه جنگ سخت و در هر زمانی كه كشور دچار تعرض شود به كمك ارتش از كشور محافظت می‌كند هرچند كه هیچ كشوری در دنیا جرأت تعرض به خاك جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
سرهنگ قادری، ادامه داد: سپاه پاسداران در نقاط كشور قرارگاه‌های بسیار فعالی دارد و اكنون شاهد هستیم كه بسیاری از اقدام های جنایت‌كارانه در داخل كشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای اطلاعاتی سپاه خنثی می‌شود.
در این مراسم كه با حضور اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندهان رده های بسیج، بسیجیان و جمعی از خانواده های معظم شهدای چاراویماق برگزار شد، سرهنگ2 پاسدار عباس رستمی به عنوان فرمانده جدید ناحیه سپاه این شهرستان منصوب و از زحمات سرهنگ علی علیدوست فرمانده سابق این ناحیه قدردانی شد.
شهرستان چاراویماق با حدود 39 هزار نفر جمعیت در 150كیلومتری جنوب شرقی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.

*** امام راحل نماد مبارزه به استكبار جهانی بود
سرهنگ علی قادری روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هشترود افزود: بزرگترین پیام امام خمینی (ره) به امت های مسلمان، جواب نه به استكبار بود و ایشان توانست ابهت پوشالی آمریكا و استكبار جهانی را درهم بشكند.
وی، با بیان اینكه ما باید ادامه دهنده راه پر رهرو امام راحل باشیم، اظهار كرد: از ویژگی های مهم ملت ما، ولایتمداری و حركت در مسیر فرمایش های امام راحل است.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: علت موفق نشدن آرمان پیامبر (ص) بعد از رحلتشان، عدول مردم از وصایای پیامبر(ص) و دفاع نكردن آنان از ولایت بود.
قادری، با اشاره به اینكه در زمان كنونی وظیفه همه، عمل به وصیت نامه امام راحل در قبال پشتیبانی از ولایت فقیه است، ادامه داد: مسئولیت پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی از وظایف سپاه پاسداران بوده و فرقی نمی كند كه این خدمت در ایران یا در لبنان، سوریه و عراق باشد.
در این آیین سرهنگ احمد تقی پور به عنوان فرمانده سپاه ناحیه هشترود معرفی و از خدمات سرهنگ خلیل شریفی تجلیل بعمل آمد.
تقی پور پیش از این فرمانده سپاه ناحیه جلفا بود.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 كیلومتری جنوب شرقی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.
7484/8023/6183

سرخط اخبار استان‌ها