۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰
کد خبر: 82081009
T T
۰ نفر

نوزدهمين كاروان همسفر تا بهشت به ايستگاه آخر رسيد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰
کد خبر: 82081009
نوزدهمين كاروان همسفر تا بهشت به ايستگاه آخر رسيد

مشهد- ايرنا- طرح ملي نوزدهمين مراسم ازدواج دانشجويي دانشگاههاي سراسر كشور با عنوان 'همسفر تا بهشت' روز پنجشنبه با برگزاري جشن ازدواج براي آخرين كاروان در مشهد به پايان رسيد.

مدير طرح ملي همسفر تا بهشت در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: اين طرح ملي با هدف ترويج ازدواج آسان، بهنگام، آگاهانه و پايدار به همت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها از سالها قبل با محوريت سفر به مشهد و پيوند ازدواج در جوار بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) آغاز شده است.
حسين جوادي افزود: در نوزدهمين دوره اين مراسم 22 هزار زوج دانشجو از دانشگاههاي سراسر كشور شركت كردند تا جشن ازدواج خود را در مشهد برگزار كنند.
وي بيان كرد: اعزام كاروانهاي دانشجويي طرح همسفر تا بهشت به مشهد طي دو مرحله از 22 دي ماه پارسال آغاز شد كه در مرحله نخست 30 كاروان تا 17 اسفند گذشته به مشهد سفر كردند.
مدير طرح ملي همسفر تا بهشت ادامه داد: در مرحله دوم نيز 18 كاروان از 22 فروردين تا 29 ارديبهشت امسال در مشهد حضور يافتند.
وي گفت: مدت اقامت هر كاروان دانشجويي در مشهد سه روز بود كه در اين مدت زوجين در برنامه هايي از جمله ميثاق آسماني در حرم مطهر رضوي، كارگاههاي آموزشي با موضوعات مربوط به زندگي مشترك، بهره گيري از آموزشهاي كارشناسان حوزه خانواده، جلسات پرسش و پاسخ، مسابقات قرآني و فرهنگي كه از سوي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها پيش بيني شده بود حضور يافتند.
7489/1858

سرخط اخبار استان‌ها