۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۴۴
کد خبر: 82074507
T T
۰ نفر
دولت به عنوان پرچمدار اقتصاد مقاومتي به مديران استان ها تفويض اختياركند

بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش همگان براي تحقق اقتصاد مقاومتي، گفت: اكنون دولت به عنوان پرچمدار اقتصاد مقاومتي بايد به مديران استان ها تفويض اختيار كند و قوانين دست و پاگير به نحوي حذف شوند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، جاسم جادري عصر شنبه در جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد هرمزگان كه با حضور علي يزداني معاون وزير صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: محور اصلي اقتصاد مقاومتي مردمي بودن آن است و نمي شود حرف از مقاومت در برابر استكبار جهاني بزنيم ولي اقتصادمان، اقتصاد مقاومتي نباشد.
وي از ديگر موارد اقتصاد مقاومتي را بحث بهره وري عنوان كرد و گفت: تنها برگزاري جلسات نمي تواند كاري از پيش ببرد و خيلي از دستگاه ها و سازمان ها با يك نگرش و برنامه مي توانند بهره وري دستگاه را بالا ببرند كه اين خود مي تواند اقتصاد مقاومتي باشد.
استاندار هرمزگان نقش صدا و سيما را در جهت ارائه اقتصاد مقاومتي و به نتيجه رساندن آن، بسيار تاثير گذار دانست و بيان داشت: مديران بايد برنامه هاي خود را در راستاي اقتصاد مقاومتي اعلام كنند تا به نتيجه مطلوب برسيم.
وي خاطرنشان كرد: مايه افتخار است كه استان هرمزگان سال گذشته در بين 31 استان كشور با كسب امتياز دو هزار و 224، رتبه سوم كشور در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد را به خود اختصاص داد.
7198/ 6048

سرخط اخبار استان‌ها