۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۷
کد خبر: 82069185
T T
۰ نفر
ماموران پليس راهور تهران بزرگ در حالت آماده باش قرار گرفتند

تهران- ايرنا- رئيس مركز اطلاع رساني پليس راهور تهران بزرگ با اشاره به اخطاريه اداره كل هواشناسي استان تهران مبني بر بارندگي شديد و تگرگ در 24 ساعت آينده گفت: تمامي نيروهاي پليس راهور براي كنترل راه ها و روان سازي تردد خودروها در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

سرهنگ مراد مرادي عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران پليس راهور تهران بزرگ به منظور سهولت و روان سازي تردد خودروها در معابر اصلي و جاده هاي منتهي به پايتخت مستقر شده و در حالت آماده باش هستند.
وي گفت: به هنگام بارندگي شاهد ترافيك سنگين در بزرگراه ها و خيابان هاي شهر تهران هستيم كه ماموران پليس راهور با تمام امكانات و تجهيزات لازم تلاش مي كنند خدمات ويژه اي را در اين مدت به شهروندان ارائه دهند.
رئيس مركز اطلاع رساني پليس راهور تهران بزرگ به رانندگان توصيه كرد كه با توجه به پيش بيني بارندگي و كاهش ديد افقي در اين شرايط ضمن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از سرعت مطمئنه تخطي نكنند.
وي با اشاره به هماهنگي با ماموران شهرداري به هنگام مواقع اضطراري خاطرنشان كرد: ماموران پليس راهور استقرار يافته در معابر در صورت مشاهده هر گونه آبگرفتگي مراتب را به ماموران شهرداري اعلام مي كنند.
اداره كل هواشناسي استان تهران با صدور اخطاريه اي اعلام كرد: وزش تندباد شديد، بارش تگرگ و رعد و برق از غروب امروز (سه شنبه) تا ظهر فردا (چهارشنبه) در شهر تهران و شهرستان هاي استان پيش بيني مي شود.
تهرام/7243/9343/1831
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه