۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸
کد خبر: 82066825
T T
۰ نفر
نرخ جديد كرايه تاكسي، وانت، آژانس تلفني و پيك موتوري در سنندج اعلام شد+جدول نرخ هاي جديد

سنندج- ايرنا- مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري سنندج از اعلام نرخ جديد كرايه خطوط تاكسيراني خبر داد و گفت: برچسب نرخ هاي جديد در بين رانندگان تاكسي توزيع شده است.

علاءالدين جماعتي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هر ساله اين سازمان در بهمن ماه جلسات متعددي با حضور نمايندگان راننده تاكسي جهت تعيين نرخ كرايه تاكسي در سطح شهر برگزار مي كند و پس از نهايي شدن نرخ هاي تعيين شده اين نرخ ها به شوراي اسلامي شهر جهت تصويب تقديم مي شود و پس از تصويب به فرمانداري ارجاع خواهد شد.
وي گفت: پس از تاييد كميته انطباق فرمانداري اين نرخ ها جهت اجرايي شدن به رانندگان تاكسي ابلاغ خوهد شد.
جماعتي گفت: نرخ جديد كرايه تاكسي نسبت به سال گذشته تقريبا 15درصد افزايش داشته است.
وي افزود: بيشترين نرخ كرايه تاكسي در سال جاري مربوط به مسير روستاي دوشان، قار و ناحيه منفصل حسن آباد با 10 هزار ريال و همچنين كمترين نرخ كرايه تاكسي مربوط به مسير ميدان انقلاب به ميدان آزادي با سه هزار ريال است.
جماعتي همچنين عنوان كرد: نرخ هاي جديد كرايه آژانس تلفني، وانت و پيك موتوري هم تعيين شده و به كليه دفاتر آژانس ها ابلاغ شده است.
وي ظهار كرد: برچسپ نرخ هاي جديد كرايه تاكسي در بين رانندگان تاكسي توزيع شده و رانندگان هم ملزم به نصب اين پرچسپ ها در معرض ديد مسافران هستند.
مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري سنندج تاكيد كرد: سامانه پيامكي 100002040 به صورت شبانه روزي آماده دريافت و رسيدگي به انتقادات، شكايات و پيشنهادات شهروندان است.
براساس آمار سازمان تاكسيراني حدود سه هزار و 70دستگاه تاكسي در شهر 500هزار نفري سنندج فعال است.
3033/1904

سرخط اخبار استان‌ها