۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۰۰
کد خبر: 82053968
T T
۰ نفر
اجراي عملي اقتصاد مقاومتي وظيفه همه مردم و مسوولان است

اردبيل - ايرنا - فرماندار كوثر گفت: اجراي عملي اقتصاد مقاومتي وظيفه همه مردم و مسوولان است.

به گزارش ايرنا ، عليرضا عليپور روز جمعه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي اين شهرستان افزود: حضور مردم در عرصه اقتصاد مقاومتي راهگشا بوده و مديران نيز بايد بسترهاي لازم براي حضور مردم در اين عرصه را هموار كنند.
وي داشتن شناخت جامع از ظرفيت هاي شهرستان را از الزامات اجراي اقتصاد مقاومتي ذكر كرد و تاكيد كرد: مجموعه مديران منطقه بايد برنامه هاي اقتصاد مقاومتي خود را براي بهره گيري از ظرفيت ها به ويژه در حوزه كشاورزي ، صنعت ، معدن و حوزه گردشگري تهيه و تدوين نمايند.
وي از صرفه جويي در مصرف و افزايش توليد و بهره وري در حوزه توليد و خدمات به عنوان دو راهكار موثر در تحقق اقتصاد مقاومتي در اين شهرستان نام برد.
فرماندار كوثر اقتصادمقاومتي را از راهبردي ترين و اصلي ترين نيازهاي حال حاضر جامعه دانست و ادامه داد: معني اقتصاد مقاومتي خرج نكردن و هزينه نكردن نيست بلكه درست ، بهينه و بجا هزينه كردن و تكيه بر نيروي داخلي در توليد و صرفه جويي در مصرف است.
عليپور اظهار كرد: با برنامه ريزي مناسب و تشكيل ستاد حمايت از سرمايه گذاران تلاش مي شود مشكلات اين بخش احصاء شده و راهكارهاي عملي براي رفع مشكلات توليد و ايجاد فرصت هاي شغلي پايدار ارائه شود.
او همچنين از مسوولان ادارات تعاون ، كار و رفاه اجتماعي و صنعت ، معدن و تجارت خواست به واحدهاي صنعتي ، توليدي و اصناف براي كاهش مشكلات توليد كنندگان و رونق اقتصادي در شهرستان كوثر مشاوره داده و راهكار عملي
ارائه دهند.
شهرستان كوثر به مركزيت شهر گيوي در 85 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.
7123/6018

سرخط اخبار استان‌ها