۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۴۶
کد خبر: 82046622
T T
۰ نفر

شمار معتكفان تويسركان افزايش يافت

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۴۶
کد خبر: 82046622
شمار معتكفان تويسركان افزايش يافت

تويسركان- ايرنا- مدير اداره تبليغات اسلامي تويسركان گفت: تعداد معتكفان اين شهرستان در ايام اعتكاف ماه رجب در سال جاري نسبت به سال گذشته 30 درصد افزايش يافت.

حجت الاسلام علي كاروند شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: 650 نفر در پنج باب مسجد شهري و سه مسجد روستايي در آيين اعتكاف سال جاري در شهرستان تويسركان شركت كردند.
وي اضافه كرد: سه مسجد در شهر تويسركان، يك مسجد در شهر سركان، يك مسجد در شهر فرسفج و سه مسجد در روستاهاي سيد شهاب، جيجانكوه و كنجوران از معتكفان سال جاري پذيرايي كردند.
وي به برگزاري هشت گفتمان ديني با محوريت امام شناسي و آثار اعتكاف در جامعه در ميان معتكفان و در طول ايام اعتكاف سال جاري در شهرستان تويسركان اشاره كرد و افزود: همچنين بسته هاي فرهنگي با در برگيري معارف ديني به معتكفان اهدا شد.
حجت الاسلام كاروند اظهار كرد: در نظر داريم برگزاري آيين معنوي و اثر بخش اعتكاف را در سال هاي آينده در مناطق مختلف شهرستان گسترش دهيم.
وي با اشاره به برگزاري مراسم ويژه ميلاد حضرت علي(ع) و وفات حضرت زينب(س) براي معتكفان خاطرنشان كرد: بعد از ظهر امروز به عنوان آخرين روز اعتكاف شاهد برپايي اعمال ام داوود به عنوان اعمال مخصوص نيمه ماه رجب در ميان معتكفان خواهيم بود.
تويسركان يكي از شهرستان هاي استان همدان در 90 كيلومتري شهر همدان است كه از سه شهر، دو بخش و هفت دهستان برخوردار است.
7524/6993

سرخط اخبار استان‌ها