۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۱۵
کد خبر: 81940269
T T
۰ نفر
امضاي تفاهمنامه همكاري شركت عصر دانش ايران و تكتيس فرانسه

تهران - ايرنا - تفاهمنامه شركت عصر دانش و تكتيس فرانسه با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات كشورمان در فرانسه و در حوزه ارتباطات به امضا رسيد.

به گزارش روز جمعه گروه اقتصادي ايرنا از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، محمود واعظي در سفر به پاريس با وزير اقتصاد و صنعت و ديجيتال فرانسه ديدار و درخصوص شرايط و برنامه ريزي هاي آينده كشور در حوزه ارتباطات مطالبي بيان كرد.
واعظي در ديدار با ماكرون وزير اقتصاد و صنعت و ديجيتال فرانسه؛ توجه به توسعه بخش ICT در آينده با وجود تجربه هاي گذشته و حضور شركتهاي فرانسوي در بازار ايران؛ خواستار فعاليت هاي مشترك و سرمايه گذاري در اين بخش و انتقال تكنولوژي به بازار بزرگ ايران شد.
وزير اقتصاد و صنعت و ديجيتال فرانسه نيز در اين ديدار؛ توسعه روابط اقتصادي با ايران را حائز اهميت دانست و گفت: متعهد مي شويم هر آنچه در سفر رئيس جمهوري ايران به فرانسه تفاهم شود، به مرحله اجرايي برسانيم.
ماكرون، با تاكيد بر لزوم همكاري هاي رنو و START UP اظهار داشت: براي بررسي و ارزيابي پيشرفتها و روابط به ايران سفر خواهم كرد ضمن اينكه اجراي سند جامع در بخش فناوري بين دو كشور كه در سفر هيات ايراني به پاريس احصاء مي‌شود را نيز پيگيري كنم.
شب گذشته در medef نشستي ميان شركت هاي ايراني و فرانسوي برگزار شد و در اين نشست شركت ها به تشريح شرايط خود پرداخته و مدل هاي همكاري و نيازهاي خود را مطرح كردند.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات كشورمان نيز گفت: فرانسه تمايل دارد؛ شركت هاي اين كشور با شركت هاي بخش خصوصي ايران همكاري هاي تنگاتنگي داشته باشند.​
اقتصام**1070**1027
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد