۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴
کد خبر: 81911011
T T
۰ نفر

انتخابات، ليله القدر نظام اسلامي

۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴
کد خبر: 81911011
انتخابات، ليله القدر نظام اسلامي

سنندج- ايرنا- 'انتخابات، ليله القدر نظام اسلامي' و 'اخلاق انتخاباتي' عنوان دو كتاب از رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) است كه در آستانه انتخابات توسط حوزه هنري كردستان در سطح استان توزيع شده است.

رييس حوزه هنري كردستان روز پنجشنبه در اين رابطه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: اين دو كتاب حاوي مجموعه نظرات و رهنمودهاي رهبرمعظم انقلاب در خصوص انتخابات درنظام مردم سالاري ديني است كه در آستانه انتخابات در ميان كانديداها، مديران و فرهيختگان استان توزيع كرديم.
امين مرادي گفت: كتاب 'انتخابات، ليله القدر نظام اسلامي' با تلاش سعيد اشتري، بررسي آراء و انديشه هاي رهبري(مدظله العالي) درباره انتخابات با بيان روان، حكمت عيان، منطق مستحكم و دلالت هاي جامع در گفته ها و نوشته هاي معظم له گردآوري شده است، در بينش و داوري اهالي نظر و تامل به ويژه در بين فعالان عرصه سياست و فرهنگ موثر و مفيد فايده خواهد بود.
وي اظهار كرد: كتاب دوم با عنوان 'اخلاق انتخاباتي' با تلاش علي محمد سويزي توسط انتشارات انقلاب اسلامي، گزيده بيانات رهبر معظم انقلاب درباره ي انتخابات در چهار فصل و مروري بر بيانات و سيره ي عملي رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) كه در يك دوره 22 ساله (1390-1368) است و با توجه به نكات ارزشمندي كه در اين بيانات ايراد فرموده اند به عنوان نقشه راهي براي تمامي اقشار جامعه قرار گيرد.
به گفته وي اين دو مجموعه كتاب به منظور آگاهي بيشتر جامعه بخصوص اهالي سياست، نخبگان جامعه و همچنين شركت كنندگان در پنجمين مرحله انتخابات خبرگان رهبري و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي توزيع شده است.
مرادي با بيان اينكه انتخابات، نقطه اساسي وصل افكار و آراي مردم به بدنه نظام و مظهر اقتدار و عزت هر حكومتي است گفت: با توجه به اينكه نظام جمهوري اسلامي ايران، براساس معيارهاي الهي و برپايه آراي مردم شكل گرفته است، حضور گسترده مردم در انتخابات، نشانه استحكام نظام و موجب حفظ استقلال و ياس دشمنان و در نتيجه استوار ساختن پايه هاي آن خواهد شد.
وي اظهار كرد: مردم هميشه در صحنه استان كردستان در اين دوره از انتخابات نيز پرشورتر از دوره هاي گذشته شركت كرده و ضمن حفاظت از استقلال، استحكام بيش از پيش نظام در جهان را فراهم آورده و همچنان موجب يأس دشمنان نظام خواهند شد.
7348/1904

سرخط اخبار استان‌ها