۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳
کد خبر: 81910946
T T
۰ نفر
فرماندار ملارد: توسعه ملارد در گرو ارتقاء زيرساخت هاي فرهنگي است

تهران-ايرنا-فرماندار شهرستان ملارد گفت: توسعه اين شهرستان در گرو ارتقاء زيرساخت هاي فرهنگي است.

به گزارش ايرنا بهمن خطيبي روز پنجشنبه در هفتمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي اين شهرستان كه در دفتر فرماندار تشكيل شد، افزود: مقابله با آسيب پذيري جامعه همدلي و هم فكري همه دستگاه هاي اجرايي در بخش فرهنگ را مي طلبد.
وي با بيان اينكه شكل گيري فرهنگ از خانواده ها شروع مي شود گفت: بايد تلاش كنيم كيان خانواده تقويت شود.
خطيبي تاكيد كرد: اگر براي تقويت بنيان خانواده خوب عمل كنيم، ناهنجاري هاي موجود در جامعه نيز رفع خواهد شد .
فرماندار ملارد خاطر نشان كرد: دولت در سال هاي گذشته اقدامات خوبي را در بخش فرهنگ در شهرستان انجام داده و اعتبارات شهرستان در تامين نيازهاي درماني و فرهنگي مطلوب است.
وي يادآور شد: با توجه به مهاجرپذير بودن اين شهرستان، امكانات موجود پاسخگوي نيازها نيست.
خطيبي افزود: رشد جمعيتي به لحاظ مهاجر پذير بودن 52/4 در صد است كه معضلات و مشكلات زيادي را براي شهرستان در پي داشته ولي مردم انتظار دارند كه مشكلات و كمبودها برطرف شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برگزاري نتخابات هفتم اسفند ماه عنوان كرد: انتخابات پيش رو، انتخاباتي پرشور و سرنوشت ساز است و چشم همه دوستان و دشمنان به اين انتخابات و مشاركت حداكثري مردم دوخته شده است.
فرماندار ملارد تاكيد كرد: بايد همه تلاش كنيم بستر مناسب انتخاباتي بدون در نظر گرفتن مسائل شخصي و قومي براي حضور حداكثري مردم فراهم شود.
حجت الاسلام سيد حسين حسيني نوري امام جمعه ملارد نيز در اين جلسه گفت: ضمن توجه به بخش عمراني در شهرستان،لازم است به مساله فرهنگ نيز توجه ويژه اي شود .
نوري افزود: موضوع فرهنگ بسيار حائز اهميت است و هر چه اعتبارات در اين بخش افزايش پيدا كند قطعا بدانيم كه مشكلات جامعه هم به همان ميزان كاهش خواهد يافت.
امام جمعه ملارد خاطر نشان كرد: همه دستگاه ها بايد نقشه فرهنگي براي ارتقاء فرهنگ عمومي جامعه تدوين كنند و برنامه هاي خود را در بخش فرهنگ به شوراي فرهنگ عمومي ارائه دهند.
وي افزود: ارتقاء فرهنگ جامعه در شهرستان در كاهش پرونده هاي انتظامي و قضايي نقش اساسي خواهد داشت.
در اين جلسه نيازهاي بخش فرهنگي و نظرات اعضاي شوراي فرهنگي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
تهرام/م / 7409//7244
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ