۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۲۰
کد خبر: 81882582
T T
۰ نفر
فرمانداري سنندج آماده نام نويسي از داوطلبان مجلس خبرگان رهبري است

سنندج- ايرنا- فرماندار مركز حوزه انتخابيه استان كردستان براي انتخابات مجلس خبرگان رهبري از آمادگي فرمانداري سنندج براي نام نويسي از داوطلبان پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري خبر داد و گفت: نام نويسي از امروز 26 آذر آغاز شده و تا دوم دي ماه ادامه دارد.

محمد ابراهيم زارعي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اعلام اينكه هيات اجرايي پنجمين انتخابات مجلس خبرنگان رهبري در فرمانداري سنندج تشكيل شده است افزود: براي نام نويسي از داوطلبان هر دو انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي آمادگي كامل داريم.
او با بيان اينكه نام نويسي براي انتخابات مجلس خبرگان رهبري علاوه بر وزارت كشور تنها در فرمانداري سنندج به عنوان مركز استان انجام مي شود گفت: از افراد توانمند و علاقه مند كه شرايط لازم را براي حضور در مجلس خبرگان رهبري در استان كردستان دارند درخواست مي كنيم در اين انتخابات شركت كنند.
فرماندار مركز حوزه انتخابيه سنندج، ديواندره و كامياران همچنين با اعلام اينكه نام نويسي از داوطلبان انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از روز شنبه 28 آذرماه آغاز مي شود گفت: علاقه مندان به حضور در انتخابات از اين حوزه انتخابي مي توانند با حضور در فرمانداري سنندج نسبت به نام نويسي خود اقدام نمايند.
زراعي زمان ثبت نام را از 28 آذر به مدت يك هفته اعلام كرد و از افراد توانمند و داراي شرايط لازم نيز خواست در اين دوره از انتخابات حضور يابند.
او فضاي استان كردستان را مانند ساير استان هاي كشور انتخاباتي دانست و افزود: فضاي موجود نويد انتخاباتي پرشور، رقابتي، سالم و با حضور حداكثري مردم را مي دهد.
استان كردستان با حدود يك ميليون و 480 هزار نفر جمعيت در مجلس خبرگان رهبري دو كرسي و در مجلس شوراي اسلامي شش كرسي دارد.
انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي به صورت همزمان هفتم اسفندماه امسال برگزار مي شود.
3033/1904

سرخط اخبار استان‌ها