۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۵
کد خبر: 81879116
T T
۰ نفر
كارخانه كبریت سازی سابق زنجان میزبان خبرنگاران می شود

زنجان - ایرنا - با برپایی نمایشگاه مطبوعات از یك دی سال جاری به مدت یك هفته كارخانه كبریت سازی سابق زنجان میزبان خبرنگاران این استان می شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 40 رسانه فعال این استان برای حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های زنجان اعلام آمادگی كرده اند.
یوسف ناصری افزود: این نمایشگاه از یك تا هفت دی در محل كارخانه كبریت سازی سابق زنجان با شعار «رسانه یعنی مردم» و اختتامیه آن همزمان با اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات استان زنجان برگزار می شود.
وی یادآورشد: شهرداری رفع مشكل سیستم گرمایشی كارخانه كبریت سازی سابق را متعهد شده است و بنا بود تا امروز /سه شنبه/ این مشكل برطرف شود.
ناصری اظهار كرد: علاوه بر آنكه برای هر یك از روزهای این نمایشگاه عنوانی انتخاب شده است، در حاشیه آن كارگاه های آموزشی برای خبرنگاران برگزار می شود.
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: اختصاص غرفه برای كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در جهت آشنا كردن كودكان و نوجوانان با امور مربوط به رسانه، از دیگر برنامه های این نمایشگاه محسوب می شود.
وی خاطرنشان كرد: غرفه های این نمایشگاه سه روز قبل از مراسم افتتاحیه در اختیار رسانه های این استان قرار می گیرد تا آنان نسبت به غرفه آرایی اقدام كنند.
3001/6085

سرخط اخبار استان‌ها