۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۴
کد خبر: 81860326
T T
۰ نفر
قانون مداري، نظم و رعايت عدالت پيش شرط برگزاري يك انتخابات پرشور است

قزوين - ايرنا - فرماندار شهرستان البرز پيش نياز برگزاري يك انتخابات پرشور را قانون مداري، تعامل، رعايت نظم و انضباط دانست.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي فرمانداري البرز، رضا عسگري در نخستين نشست داخلي خود با كاركنان فرمانداري اين شهرستان ضمن آرزوي توفيق در امر خدمت رساني به مردم، از مجموعه كاركنان خود خواست تا با همكاري و تعامل درون سازماني و برون سازماني زمينه برگزاري يك انتخابات پرشور را فراهم آورند.
وي با اشاره به نزديكي زمان انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، اظهار اميدواري كرد: اميدوارم با انسجام و همدلي لازم شاهد حضور حداكثري اقشار مختلف مردم در اين دوره از انتخابات باشيم تا در راستاي تحقق آرمان هاي ايران اسلامي موثرتر از گذشته گام برداريم.
عسگري ادامه داد: با توجه به اينكه شهرستان البرز به لحاظ زير ساخت هاي صنعتي، كشاورزي، اجتماعي و تنوع قوميتي حايز اهميت ويژه اي در اين استان است لذا ارتقاي اين شاخص ها در مقايسه با شاخص هاي استاني، تنها با تلاش و به كارگيري خرد جمعي امكان پذير خواهد بود.
به گفته فرماندار البرز، بايد با تلاش و خرد جمعي گام هاي موثرتري در حوزه هاي توليدي، صنعتي و كشاورزي به منظور رفع موانع توليد و ايجاد توسعه پايدار برداريم.
وي ادامه داد: لازمه تقويت بدنه كارشناسي و اشراف داشتن كاركنان فرمانداري به عنوان دستگاه حاكميتي و نماينده عالي دولت در شهرستان، تصميم گيري هاي درست و كارشناسانه مي باشد.
عسگري، برگزاري انتخابات را بزرگترين رويداد مشاركتي در سطح جامعه دانست و گفت: اميدواريم با ايجاد بستري مناسب جهت حضور حداكثري مردم و شركت تمامي جريان هاي سياسي شاهد انتخاباتي باشكوه در اسفند ماه سال جاري باشيم.
8054

سرخط اخبار استان‌ها