۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸
کد خبر: 81859857
T T
۰ نفر
ازدحام جمعیت در مرز مهران / هموطنان از رفتن به مهران خودداری كنند

ایلام - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: خروج زائران اربعین حسینی از مرز مهران با توجه به ازدحام بیش از حد جمعیت و آغاز بازگشت زائران از عتبات عالیات امكان پذیرنیست.

به گزارش ایرنا، سردار اسكندر مومنی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار كرد: موج بازگشت زائرانی كه طی روزهای گذشته به عراق عزیمت كرده اند آغاز شده و هم اكنون با ترافیك شدید بویژه در مرز بین المللی مهران برای بازگشت به كشور روبرو هستیم.
وی افزود: امكان خروج زائران با توجه به شرایط ایجاد شده اكنون میسر نیست لذا از همه كسانی كه در مسیر مرزهای كشور هستند می خواهیم به شهرهای مبدا حركت خود باز گردند چرا كه اجازه خروج از كشور به آنان داده نخواهد شد.
جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: بدون شك حضور در مرزها باعث معطلی و بروز مشكلاتی برای آنان خواهد شد بنابراین از تمامی كسانی كه پیگیر اخبار اربعین هستند می خواهیم از حضور در مرزها به ویژه مرز مهران كه با ازدحام كم سابقه زائران روبروست، اجتناب كنند.
به گزارش برخی منابع مردمی از صبح امروز پلیس راه در ورودی های استان ایلام در استان كرمانشاه و حتی همدان از آمدن خودروهای عمومی حامل زائران به سوی مهران ممانعت می كند.
شهر 15 هزار نفری مهران در این روزها پذیرای بیش از 100 هزار نفر جمعیت زائر است كه می خواهند برای شركت در آیین اربعین به كربلای معلی سفر كنند.
با نزدیك شدن به اربعین حسینی بر حجم زائرانی كه خواستار حضور در آیین های اربعین هستند لحظه به لحظه بیشتر می شود بطوری كه تنها در مرز مهران تاكنون حدود 800 هزار نفر عازم عتبات عالیات شده اند و تعداد بسیاری نیز در پایانه مرزی منتظر اجازه خروج از كشور هستند.
6119/6034

سرخط اخبار استان‌ها