۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳
کد خبر: 81856918
T T
۰ نفر
حجم تردد در مرز مهران سنگين است / رانندگان از عجله پرهيز كنند

ايلام - ايرنا - رئيس پليس راه راهور ناجا با اشاره به اينكه حجم ترافيك در مسيرهاي منتهي به مرز بين المللي مهران سنگين است از رانندگان خواست از هرگونه شتاب و عجله براي جلوگيري از حوادث احتمالي پرهيز كنند.

سرهنگ محمدحسين حميدي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: بخش قابل توجهي از زائران براي شركت در آيين هاي اربعين حسيني از مسير استان هاي همدان و كرمانشاه به سمت مرز مهران حركت مي كنند كه همين موضوع باعث پرحجم شدن اين جاده شده است.
وي افزود: جاده هاي استان ايلام بويژه در مسير ايلام به مهران به دليل دو طرفه بودن و عرض كم هم اكنون با ترافيك سنگين خودروها روبروست و مي طلبد رانندگان با صبر و حوصله رانندگي كرده تا شاهد حوادث دلخراش نباشيم.
رئيس پليس راه راهور ناجا يادآور شد: صبح امروز سانحه رانندگي ميان يك دستگاه ميني بوس و سواري پژو 405 در حد فاصل ايلام به مهران به علت انحراف به چپ سواري پژو به كشته شدن چهار نفر و زخمي شدن 9 نفر ديگر انجاميد.
سرهنگ حميدي همچنين بار ترافيكي در مسيرهاي منتهي به مرزهاي شلمچه و چزابه را پرحجم توصيف كرد و گفت: زائران در صورت امكان از وسايل حمل و نقل عمومي بويژه اتوبوس براي عزيمت به مرزها استفاده كنند تا شاهد افزايش بار ترافيكي در اين نقاط نباشيم.
وي تاكيد كرد: هرچه به ايام اربعين حسيني نزديك تر مي شويم بر ترافيك مسيرهاي منتهي به مرزهاي مهران ، چزابه و شلمچه افزوده مي شود و همين موضوع لزوم توجه به مقراررات ترافيكي و رعايت قوانين را از سوي رانندگان دو چندان مي كند.
6119/6034

سرخط اخبار استان‌ها