۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۰۷
کد خبر: 81844563
T T
۰ نفر
امام جمعه خاش: بسيجيان بهترين ياوران كشور در شرايط سخت هستند

زاهدان - ايرنا - امام جمعه شهرستان خاش گفت: بسيجيان دلاور با ويژگي هاي ولايت مداري، شجاعت و ايثارگري در اين منطقه مرزي بهترين ياوران كشور، ملت و نظام اسلامي در شرايط سخت هستند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمدحسين ميري روز چهارشنبه در ديدار با اعضاي ستاد گرامي داشت هفته بسيج شهرستان خاش افزود: دستاوردهاي بسيج در عرصه هاي مختلف كشور قابل لمس است.
وي اظهار داشت: بسيجيان در دوران دفاع مقدس و در تاريخ انقلاب اسلامي شايستگي هاي خود را به خوبي به اثبات رسانده اند و هم اينك نيز با پيروي از منويات رهبري معظم انقلاب براي كشور افتخار و عزت كسب مي كنند.
امام جمعه خاش بيان كرد: ادامه دادن راه امام راحل ره و شهيدان سر لوحه كار بسيجيان بوده و به بهترين نحو صمن پيروي از دستورات رهبر معظم انقلاب از آرمانهاي اسلام و انقلاب پاسداري مي كنند.
حجت الاسلام ميري ادامه داد: حضور هميشگي، حماسي و پر شور بسيجيان در صحنه هاي نظام اسلامي به اقتدار كشور كمك كرده است.
امام جمعه خاش گفت: قشرهاي مختلف بسيجي در شهرستان خاش از جامعه فارس و بلوچ، شيعه و اهل سنت در حدود چهار دهه از عمر انقلاب اسلامي بعنوان الگويي از وحدت به خوبي توانسته اند اهداف وحدت و همگرايي را تامين و حفظ كنند.
وي افزود: در سالجاري نيز كه از سوي مقام معظم رهبري سال دولت و ملت همدلي و همزباني نامگذاري شده است بسيجيان در كنار ملت بزرگ ايران اسلامي به دنبال تحقق اهداف نظام هستند و به خوبي از آرمانهاي كشور صيانت مي كنند.
حجت الاسلام ميري از انتخابات دهم مجلس و خبرگان رهبري بعنوان يك فرصت ارزشمند براي معرفي ظرفيت بسيج و نيز عظمت ملت ايران به جهانيان ياد كرد و اظهار داشت: اسفند امسال در تاريخ كشور با افتخار و جاودانه به ثبت مي رسد.
در اين ديدار سرهنگ پاسدار محمد مهرجان فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز گزارشي از برنامه هاي در دست اقدام و اجرا شده توسط بسيجيان شهرستان را ارائه كرد.
خاش در 185 كيلومتري جنوب زاهدان مركز سيستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 / 6081

سرخط اخبار استان‌ها