۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲
کد خبر: 81843388
T T
۰ نفر
هوای آذربایجان شرقی برفی شد/ تردد آهسته در محورهای مواصلاتی

تبریز - ایرنا - بارش برف در استان آذربایجان شرقی و ایجاد مه و كولاك موجب كندی تردد در محورهای مواصلاتی این استان شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، بارش باران كه از روز گذشته در استان شروع شده از صبح امروز به صورت برف در نقاط مختلف استان در حال باریدن است و در حال حاضر تردد در بیشتر جاده های استان به خصوص در گردنه های برف گیر به كندی انجام می شود.
مدیركل راه و شهرسازی با اعلام اینكه با وجود بارش برف و باران، تمام راه های مواصلاتی استان باز و تردد وسایط نقلیه در آنها جریان دارد، گفت: در آزاد راه پیامبراعظم (ص) و محورهای تبریز- اهر ، كلیبر ، بستان آباد و هشترود بارش به صورت برف بوده و در بقیه محورها بارش بصورت باران است.
توحید اخلاقی با بیان اینكه ارتفاع برف در حدی نیست كه راه ها بسته شود، افزود: تمامی محورهای اصلی، فرعی و راه های روستائی استان باز است.
وی گفت: نیروهای راهداری بصورت مستمر در محورهای مواصلاتی درحال گشت زنی بوده و آماده كمك رسانی به رانندگان و مسافران هستند.
رییس پلیس راه استان هم اعلام كرد: بعلت لغزنده بودن محورهای كوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی می باشد.
سرهنگ جواد نامداران بر رعایت سرعت مطمئنه تاكید كرد و از كسانی كه قصد تردد در جاده های استان را دارند خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری و در صورت ضرورت از وسایل نقلیه عمومی استفاده كنند.
بر اساس این گزارش كسانی كه قصد سفر در جاده های ارتباطی استان را دارند می توانند قبل از سفر از طریق تلفن گویای 141 و 04134453020 از وضعیت جاده های استان باخبر شوند.
به گزارش هواشناسی آذربایجان شرقی بارش باران و برف تا ظهر جمعه ادامه خواهد داشت.
3071/6183

سرخط اخبار استان‌ها