۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۶
کد خبر: 81793545
T T
۰ نفر

تكذیب اسلحه كشی در كنسرت شهرام ناظری

۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۶
کد خبر: 81793545
تكذیب اسلحه كشی در كنسرت شهرام ناظری

كرمانشاه - ایرنا - مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه گفت: ادعای «اسلحه كشی در كنسرت شهرام ناظری» در شهر كرمانشاه « كذب محض و جوسازی مغرضانه» است.

«ابراهیم رحیمی زنگنه» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: شخصا از ابتدا تا انتهای برنامه (از ساعت 20:30 تا ساعت 24) در كنسرت حضور داشتم اما نه چیزی در این باره دیدم و نه شنیدم.
از روز گذشته مطلبی به صورت گسترده در شبكه های اجتماعی منتشر شده است و برخی مدعی شده اند در كنسرت چهارشنبه گذشته شهرام ناظری در سرسرای امام خمینی(ره) شهر كرمانشاه، یك مسئول اجرایی برگزاری كنسرت به روی یكی از نیروهای حراست سالن اسلحه كشیده اما فرد مسلح پس از دستگیری توسط حراست، فراری داده شده است.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه اما این ادعا را نادرست دانست و گفت: حدود 20 مهمان ویژه از جمله معاون استاندار داشتیم و حدود 50 مسئول بلند پایه استان و سایر استان ها نیز در این كنسرت حضور داشتند، پس چطور ممكن است چنین مسئله ای اتفاق افتاده باشد اما همه از آن بی خبر باشند.
رحیمی زنگنه در عین حال گفت: ظاهرا در زمان شروع كنسرت یكی از مغازه داران اطراف سالن به محل نصب بنری درباره برنامه اعتراض می كند كه این رویداد یك درگیری لفظی كوتاه بوده و خیلی سریع حل شده است.
خبرنگار ایرنا به سراغ سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان كرمانشاه هم رفت كه او نیز از «اسلحه كشی در كنسرت شهرام ناظری» اظهار بی اطلاعی كرد.
آمویی تاكید كرد تاكنون چنین موردی گزارش نشده است.
فضل الله رنجبر، فرماندار كرمانشاه هم به ایرنا گفت: من جمعه شب با فرمانده نیروی انتظامی استان گفت و گو كردم كه او نیز موضوع را تكذیب كرد.
وی افزود: «تاكنون خبری مبنی بر تایید اسلحه كشی به دست ما نرسیده است.»
كنسرت شهرام ناظری و فرزندش حافظ روزهای 14 و 15 مهرماه در سرسرای ورزشی امام خمینی (ره) شهر كرمانشاه برگزار شد.
شهرام ناظری خردادماه سال گذشته نیز یك كنسرت در شهر كرمانشاه برگزار كرده بود.
ناظری از موسیقی دانان و خوانندگان مشهور ایرانی است كه 66 سال پیش در شهرستان صحنه در 60 كیلومتری مركز استان كرمانشاه متولد شده است.
7444/8066

سرخط اخبار استان‌ها