۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۰
کد خبر: 81788326
T T
۰ نفر
طرح غربالگری قند و فشار خون در مساجد شرق استان تهران اجرا شد

تهران – ایرنا – معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای رایگان طرح غربالگری قند و فشار خون در مساجد شاخص شرق استان خبر داد.

سرهنگ صفدر سلیمی روز سه شنبه در حاشیه اجرای طرح غربالگری قند و فشار خود در ورامین در جمع خبرنگاران گفت: اجرای این طرح همزمان با چهارمین روز از هفته ناجا با عنوان 'پلیس دانش‌بنیان، پژوهشگر و روزآمد ' در مساجد شاخص شهرستان های ورامین ، قرچك ، پیشوا ، پاكدشت ، دماوند ، فیروزكوه و پردیس انجام شده و طی آن از مردم به صورت رایگان تست قند و فشارخون به عمل می آید.
وی افزود: نیروی انتظامی علاوه بر تأمین امنیت و سلامت روانی جامعه ، به بهداشت و سلامت عمومی مردم نیز اهمیت ویژه ای قائل است و تلاش دارد تا علاوه بر اجرای طرح های امنیتی و اجتماعی ، فعالیت های شایسته ای برای ارتقاء بهداشت عمومی انجام دهد .
وی اظهار داشت: با توجه به حضور آحاد مردم در مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه های اجتماعی و دینی ، طرح غربالگری قند و فشار خون در طول هفته ناجا در مساجد شاخص شهرستان های تحت پوشش فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اجرا می شود.
سلیمی گفت: این خدمات توسط افراد تحصیل كرده علوم آزمایشگاهی در پایگاه های مستقر در مساجد ارائه می شود.
سلیمی افزود: همزمان با اجرای طرح غربالگری قند و فشار خون ، بسته های آموزشی ناجا نیز به مراجعه كنندگان ارائه می شود تا آنان بیش از گذشته با خدمات تخصصی پلیس آشنا شوند.
یازدهم تا هفدهم مهرماه هفته نیروی انتظامی است.
تهرام/7254//1348
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه