۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷
کد خبر: 81787953
T T
۰ نفر
معاون استاندار قزوين، تبليغات انتخاباتي مهندسين ساختماني را بيش از حد متعارف خود دانست

قزوين-ايرنا- معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قزوين، تبليغات انتخاباتي مهندسين ساختماني را بيش از حد متعارف خود دانست و گفت: زياده روي در تبليغات مهندسين برداشت هاي منفي درسطح جامعه و افكار عمومي ايجاد مي كند.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري، ايوب رحيمي روز پنجشنبه در ديدار مديركل راه و شهرسازي واعضاي هيات اجرايي برگزاري انتخابات نظام مهندسي كه استاندار نيز در آن حضور داشت،افزود:در حال حاضر تبليغات انتخابات نظام مهندسي از حد متعارف خود تجاوز كرده كه اگر اينگونه پيش برود برداشت هاي منفي در جامعه ايجاد مي شود بنابراين هيات هاي نظارت و اجرايي برگزاري اين انتخابات بايد از اين موضوع پيشگيري كنند.
وي اضافه كرد: براساس قوانين، تبليغات نامزدها بايد در چارچوب و براساس رعايت اصول و ضوابط صورت بگيرد.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قزوين با بيان اينكه بسياري از رفتارها و حركت هاي تبليغاتي دور از شان گروه مهندسين است، اظهار كرد: برداشت عمومي از رفتار تبليغاتي برخي از نامزدها اين است كه ورود به نظام مهندسي چه مزايا و امكاناتي را به همراه دارد كه اين همه رقابت براي ورود به آن وجود دارد.
رحيمي افزود: در اين مسايل انتخاباتي بايد دقت و توجه شود و با هنجار شكناني كه به جامعه و اخلاق عمومي آسيب مي رسانند و با آبرو و حيثيت افراد بازي مي كنند برخورد كرد.
وي تصريح كرد: برگزاري جلسات و اقدامات پيشگيرانه مي تواند از تبليغات نامرسوم و غيرمجاز جلوگيري كند البته اگرچه حضور پر شور در انتخابات خوب است اما بايد در چارچوب قانون و رعايت موازين اخلاقي باشد.
گفتني است انتخابات نظام مهندسي قزوين روز پنج شنبه 16 مهرماه در شركت نمايشگاه هاي بين المللي استان قزوين برگزار مي شود.
3013/ 6128

سرخط اخبار استان‌ها