۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۵۶
کد خبر: 81746893
T T
۰ نفر
زاهدي: منافع حزبي تاثيري بر كميسيون برجام نخواهد داشت

كرمان - ايرنا - عضو كميسيون ويژه برجام مجلس شوراي اسلامي گفت: منافع حزبي، افراد و گروه ها كوچكترين تاثيري بر كميسيون برجام نخواهند داشت و مجلس شوراي اسلامي براساس آنچه كه مصلحت نظام و در چارچوب منافع ملي باشد تصميم گيري مي كند.

به گزارش ايرنا محمدمهدي زاهدي عصر پنجشنبه در گردهمايي اصولگرايان استان كرمان افزود: مصلحت نظام، منافع ملي، رعايت خطوط قرمز و رهنمودهاي مقام معظم رهبري چارچوب نتيجه گيري است.
وي تصريح كرد: حتي اگر قرار باشد اين تصميم گيري براي رعايت منافع ملي منجر به خودزني شود ما كاملا آمادگي داريم.
نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي گفت: اصل نظام جمهوري اسلامي و اهداف آن است و آدم ها مي آيند و مي روند.
وي اضافه كرد: يكي از اصول اصولگرايي وحدت است و بايد آن را در عمل نشان دهيم.
زاهدي گفت: از اوايل سال گذشته طيف هاي مختلف اصولگرايي دعوت و جلسات مستمر برگزار شد و در آن جلسات آخرين تحليل ها و خبرهايي كه لازم بود از داخل و خارج كشور اعم از توطئه ها و چالش ها و نقاط قوت مطرح و درباره آنها بحث مي شد.
وي اظهار كرد: اگر در دوره قبل رقابت بين جريان هاي اصولگرا وجود داشت اما در اين دوره مصلحت نيست و اكنون همه همدل شدند كه بايد اين وحدت را در جريان انتخابات حفظ كنيم.
رييس مجمع نمايندگان استان كرمان در مجلس نهم گفت: در تهران جريانات مختلف اصولگرايي با هم نشست هايي را داشتند و تقريبا مي توان آن بناي همدلي كه به صورت مركزي شكل گرفته را ديد و ان شاءالله در سراسر كشور شكل خواهد گرفت.
وي با تاكيد بر اينكه تفرقه بزرگترين آفت است افزود: بايد تفرقه و آفت را كم كنيم و در انتخابات هوشيار باشيم و بايد بر اساس توصيه بزرگان انتخابات آينده را شكل دهيم.
زاهدي گفت: نبايد اين گونه باشد كه همگي با تحت تاثير قرار گرفتن به صحنه بيايند و بايد دو نفر كانديدا در كرمان داشته باشيم و بزودي مشخص شوند.
اين گردهمايي با حضور حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير سابق اطلاعات و فعالان سياسي اصولگرا در مسجد امام حسين (ع) شهر كرمان برگزار شد.
7439/3028

سرخط اخبار استان‌ها