۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰
کد خبر: 81743147
T T
۰ نفر
چهار تيم صعود كننده به مرحله نيمه نهايي هندبال جوانان ايران مشخص شدند

مشهد - ايرنا - چهار تيم صعود كننده به مرحله نيمه نهايي جشنواره فرهنگي و ورزشي هندبال جوانان شهرهاي ايران مشخص شدند.

سرپرست جشنواره فرهنگي و ورزشي هندبال جوانان شهرهاي ايران روز سه شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي ايرنا افزود: از مجموع هشت تيم صعود كننده به مرحله يك چهارم نهايي اين رقابتها، تيم هاي اصفهان، نجف آباد، ثامن الحجج (ع) سبزوار و كرمان با غلبه بر حريفان خود به مرحله نيمه نهايي راه يافتند.
عليرضا فرجاد گفت: در مرحله يك چهارم نهايي مسابقات هندبال جوانان شهرهاي ايران تيم اصفهان 21 بر 15 از سد تيم اروميه گذشت، نجف آباد 32 بر 28 ساري را شكست داد، قزوين 30 بر 23 مغلوب تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار شد و تيم كرمان نيز 27 بر 22 در مقابل تيم مرودشت به پيروزي رسيد.
بيست و يكمين دوره جشنواره فرهنگي و ورزشي هندبال جوانان شهرهاي ايران با حضور 900 ورزشكار در قالب 40 تيم از 28 استان كشور از چهارم لغايت يازدهم شهريور ماه جاري در مشهد در حال برگزاري است.
چهار روز ابتدايي اين مسابقات مقدماتي بود كه طي آن 16 تيم به مرحله حذفي، هشت تيم به مرحله يك چهارم و چهار تيم به مرحله نيمه نهايي راه يافتند.
مرحله نيمه نهايي جشنواره مزبور امروز (سه شنبه) برگزار مي شود كه طي آن دو تيم به مرحله نهايي راه مي يابند و براي كسب عنوان قهرماني و نايب قهرماني با هم رقابت مي كنند و دو تيم ديگر نيز در ديدار رده بندي براي كسب عناوين سوم و چهارمي به ديدار هم مي روند.
بيست و چهارم مرداد لغايت اول شهريور ماه جاري هم نخستين جشنواره بين المللي هندبال جام نهاد رياست جمهوري در رده سني نوجوانان و چهارمين دوره مسابقات هندبال پيشكسوتان ايران در مشهد برگزار شده بود.
جشنواره بين المللي هندبال نوجوانان جام نهاد رياست جمهوري با قهرماني تيم كره جنوبي و مسابقات هندبال پيشكسوتان ايران با قهرماني تيم استان خراسان رضوي به كار خود پايان داد./3
2095/ 6053

سرخط اخبار استان‌ها