۵ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۴۱
کد خبر: 81737412
T T
۰ نفر

پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه

۵ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۴۱
کد خبر: 81737412
پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تداركاتی و دوستانه خود در مسكو موفق به شكست تیم روسیه شد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه اردوی آماده سازی روسیه به مصاف تیم میزبان رفت و سه بر دو این تیم را شكست داد.
ملی پوشان كشورمان در ست های اول و دوم 25 بر 22 و 25 بر 16 مغلوب روسیه شدند اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 21 روسیه را از پیش رو برداشتند. با توافق سرمربیان ست پنجم نیز بیست و پنج امتیازی برگزار شد.
اسلوبودان كواچ تیم ایران را با تركیب سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، مجتبی میرزا جانپور، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی به عنوان لیبرو به زمین فرستاد.
در آن سوی دیگر میدان ولادیمیر آلكنو؛ یلینخ، گرانكین، ول ویچ،سیوُژیلیُز، موزرسكی، میخایلوف و الكسی به عنوان لیبرو را برای رویارویی با تیم ایران به میدان فرستاد.
شاگردان اسلوبودان كواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در نخستین مسابقه خود در اردوی روسیه موفق به شكست تیم ملی هلند در پنج ست متوالی شدند.
سومین و آخرین دیدار تداركاتی تیم ملی والیبال ایران قبل جام جهانی ساعت 19 و 30 دقیقه فردا جمعه برابر روسیه برگزار خواهد شد و ملی پوشان ایران روز نهم شهریورماه به تهران باز خواهند گشت.
مسابقات والیبال جام جهانی از 17 شهریورماه با حضور 12 تیم برتر جهان به میزبانی ژاپن برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف آرژانتین كه هدایت آن را خولیو ولاسكو سرمربی سابق تیم ملی ایران بر عهده دارد، می رود.
ورزشی(2)**1379

سرخط اخبار ورزش