شهرداری گرگان جبران کرد؛ تعیین قهرمان در دیدار سوم

تهران- ایرنا- تیم شهرداری گرگان برابر طبیعت به برتری دست یافت تا ضمن جبران شکست بازی نخست، کار دو تیم در فینال لیگ برتر بسکتبال به تساوی یک بر یک بکشد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود در فینال لیگ برتر بسکتبال در شرایطی به مصاف طبعیت رفت که با توجه به شکست در بازی نخست، نیاز مُبرم به برد در این دیدار خانگی داشت.

کواتر اول این بازی در شرایطی به پایان رسید که طبیعت ۲۵ بر ۱۷ به برتری دست یافت اما در کواتر دوم، این شاگردان مصطفی هاشمی بودند که موفق شدند ۲۵ بر ۱۹ بازی را به سود خود خاتمه دهند تا دو تیم با نتیجه ۴۴ بر ۴۲ به رختکن بروند.

در شرایطی که این بازی در حال انجام بود به دلیل توهین‌ هواداران گرگانی به تیم داوری و سردادن شعارهایی علیه رئیس فدراسیون بسکتبال، بازی برای دقایقی متوقف شد و حضور به موقع نیروهای انتظامی و تدبیری که در آرام کردن جو سالن داشتند، فضا را برای ادامه این دیدار فراهم شد.

در کوارتر سوم، شهرداری با اختلاف ۵ امتیاز به پیروزی رسید و موفق شد ۲۷ بر ۲۲ از حریف پیشی بگیرد تا کار در کواتر چهارم دنبال شود. این بازی در نهایت با برتری ۱۰۵ بر ۸۲ شهرداری گرگان به پایان رسید تا دو تیم در این سری یک بر یک شوند.

سینا واحدی ۲۵ امتیاز برای شهرداری گرگان و جردن استیونس ۲۷ امتیاز برای طبیعت در این بازی کسب کردند. گفتنی است دیدار نخست دوی تیم با شکست خانگی ۸۶ بر ۷۹ شهرداری گرگان همراه بود.

دیدار سوم شهرداری و طبیعت در فینال لیگ برتر بسکتبال، روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه به میزبانی طبیعت برگزار خواهد شد و برنده این دیدار، عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha