۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲
کد خبر: 81733219
T T
۰ نفر
فرماندار باشت: توسعه راه ها دستاورد مهم دولت در اين شهرستان است

گچساران - ايرنا - فرماندار باشت گفت: اجراي طرح هاي بزرگ توسعه راه هاي ارتباطي دستاورد مهم دولت يازدهم در اين شهرستان است.

سيد مسعود حسيني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: افزايش ضريب ايمني و سهولت عبور و مرور با توجه به قابليت هاي گردشگري باشت و اهميت آن در حمل و نقل توليدات كشاورزي مي تواند گرهگشاي خروج اين شهرستان از محروميت باشد.
وي تصريح كرد: طرح هاي رفع نقاط حادثه خيز جاده باشت به چرام به طول شش و نيم كيلومتر و با 55 ميليارد ريال اعتبار، روكش آسفالت روستاهاي خان احمد به طول 12 كيلومتر و با 15 ميليارد ريال اعتبار كه در هفته دولت امسال بهره برداري مي شود از خدمات ماندگار دولت يازدهم در باشت است.
وي با اشاره به افتتاح طرح هاي بهسازي سه راهي باشت با شش ميليارد ريال اعتبار و روشنايي ورودي بخش بوستان با 10ميليارد ريال تصريح كرد: ساماندهي راه هاي ارتباطي روستايي، افزايش جاده هاي بين شهري و تلاش براي چهارخطه شدن جاده پرتردد باشت به گچساران از برنامه هاي مهم دولت در حوزه راه و شهرسازي است.
حسيني بيان كرد: احداث جاده بين مزارع در مناطق روستايي، سنگ فرش معابر شهر باشت،آسفالت پل بريم به بوستان باطول هشت كيلومتر واعتباري افزون بر 12 ميليارد ريال از مهمترين پروژه هاي اجرا شده حوزه راه در اين شهرستان در دولت يازدهم است.
فرماندار باشت بهره برداري از چندين طرح زمين چمن مصنوعي فوتبال در دو سال اخير را يادآور شد و گفت: توجه به زيرساخت هاي ورزش به ويژه در مناطق روستايي از ديگر رويكردهاي قابل قبول دولت تدبير و اميداست.
فرماندار باشت تصريح كرد: شروع عمليات اجرايي بيمارستان 32 تختخوابي باشت، تلاش براي شروع عمليات اجرايي احداث سدشيو و اجراي طرح هاي هادي از ديگر اقداماتي است كه نشان مي دهد كه دولت يازدهم در رفع محروميت زدايي از اين خطه كارنامه موفقي داشته است.
وي توجه به صنايع بزرگ و كوچك به ويژه صنايع تبديلي،توسعه شهرك صنعتي باشت و ادامه روند توسعه راه ها را از نيازهاي توسعه و آباداني هر چه بيشتر باشت ذكر كرد.
شهرستان 21هزار نفري باشت در 110كيلومتري ياسوج قرار دارد.
8143/6110

سرخط اخبار استان‌ها