۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰
کد خبر: 81732181
T T
۰ نفر
اجراي طرح نظام سلامت مديون همراهي جامعه پزشكي است

تبريز – ايرنا- فرماندار شهرستان جلفا با موفقيت آميز خواندن اجراي نظام سلامت، اين افتخار دولت تدبير و اميد را مرهون تلاش و همراهي جامعه پزشكي دانست.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، زاهد محمودي در حاشيه بازديد از بيمارستان دكتر ساجدي هاديشهر( توابع جلفا) در جمع پزشكان ، اظهار كرد: اگر همراهي پزشكان در اجراي طرح نظام سلامت نبود، به هيچ وجه دولت نمي توانست در اجراي آن سربلند و موفق عمل كند.
وي با تقدير از ايثار و جهادي عمل كردن جامعه پزشكي در تمامي عرصه ها و تبريك روز پزشك ،افزود: بايد اين حركت ها تداوم داشته باشد چرا كه جامعه در حال پيشرفت همواره نيازمند پزشكان است.
فرماندار جلفا به حركت جهادي پزشكان در طول سال هاي انقلاب و دوران جنگ تحميلي اشاره و تشريح كرد: جامعه پزشكي همواره در كنار مردم بوده و از آرمان هاي انقلاب دفاع كرده است.
محمودي با بيان اينكه شفا در دست خداوند بوده و جامعه پزشكي تنها وسيله اي از جانب خداوند براي بازگرداندن صحت و سلامت است، اظهاركرد: همه بايد قدردان اين نعمت باشيم.
وي در ادامه به حمايت دولت از پزشكان اشاره و با مثبت خواندن نگاه دولت به جامعه پزشكي، اعتماد دولت به پزشكان و ياري طلبيدن از آنان در اجراي طرح نظام سلامت را حاكي از نياز دولت به اين قشر در داشتن جامعه اي سالم بيان كرد.
در اين بازديد كه معاون سياسي و اجتماعي فرماندار و جمعي از مسوولان ادارات نيز فرماندار را همراهي مي كردند، بازديد كنندگان ضمن عيادت از بيماران از نزديك در جريان نحوه خدمات رساني توسط پرسنل بيمارستان به بيماران قرار گرفتند.
فرماندار جلفا و همراهان وي با حضور در محل بستري بيماران در جريان مسايل و مشكلات آنان قرار گرفتند.
همچنين پزشكان، متخصصان و پرستاران بيمارستان دكتر ساجدي هاديشهر مسايل و مشكلات خود را با فرماندار در ميان گذاشتند.
بيمارستان 64 تختخوابي دكتر ساجدي هاديشهر به عنوان تنها بيمارستان شهرستان جلفا با بهره گيري از پزشكان، متخصصان در ارايه خدمات به 56 هزار نفر جمعيت ساكن در روستاهاي و شهرهاي شهرستان فعاليت مي كند.
شهرستان جلفا در فاصله 125 كيلومتري تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع شده و از طريق رودخانه راس با جمهوري ارمنستان و جمهوري خودمختار نخجوان مرز مشترك دارد.
7222/518

سرخط اخبار استان‌ها