۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲
کد خبر: 81707662
T T
۰ نفر
امام جمعه بندرريگ بوشهر: پروژه مصلاي جمعه اين شهر رها شده است

گناوه-ايرنا- امام جمعه بندر ريگ استان بوشهر گفت: پروژه مصلاي جمعه اين بندر پنج سال بلاتكليف و رها شده است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيدعنايت هاشمي منش روز سه شنبه درجلسه شوراي اداري بخش ريگ افزود: اين پروژه چندين بار كلنگ زني و قول هايي نيز براي اعتبار و عملياتي شدن آن داده شد اما اقدام عملي تاكنون در اين زمينه اجرا نشده است.
وي اضافه كرد: هم اينك جايگاه مناسبي براي برپايي نمازجمعه در اين بندر وجود ندارد.
امام جمعه بندرريگ عملي نشدن پروژه ساماندهي يادمان شهداي گمنام را از ديگر مشكلات اين بندر عنوان كرد و افزود: اين پروژه دوسال است كه رها شده است.
وي برطرف نشدن نقاط حادثه خيز جاده ساحلي ريگ به بوشهر را از ديگر دغدغه هاي مردم دانست و خواستار توجه جدي مسوولان ذي ربط دراين زمينه شد.
هاشمي منش گفت: خدمات نظام ودولت بر هيچكس پوشيده نيست اما مردم بخش ريگ مظلوم واقع شده اند و اين موضوع را بارها در جلسات مطرح كرده ام كه اميدواريم با عنايت دولت تدبير واميد اين منطقه به پيشرفت همه جانبه دست يابد.
وي اظهاركرد: عزت و عظمت نظام و انقلاب در سايه خدمت به مردم است و امتيازي كه حكومت اسلامي درمقايسه با ديگر حكومت ها دارد بواسطه مردمداري آن بوده است.
امام جمعه ريگ با گراميداشت سالروز اقامه اولين نمازجمعه در كشور، افزود: برپايي نمازجمعه در كشور بدستور امام راحل از بركات انقلاب اسلامي است كه ثمرات زيادي براي ملت بدنبال داشته است.
وي گفت: از زمان برپايي نمازجمعه دراين شهر حركت و برنامه هاي بسيارخوبي درسطح اين بخش انجام شده است.
رييس شوراي اسلامي شهر ريگ هم از بي توجهي مسوولان ذي ربط درمورد بلاتكليفي امور و تاسيسات بندري ابراز گله مندي كرد و گفت: با وجود قول و وعده هاي داده شده تاكنون اسكله و امور بندري به دستگاه مربوطه واگذار نشده است.
علي قرائتي نبود اورژانس 115 را از ديگر مشكلات اين منطقه عنوان كرد و افزود: با توجه به تردد زيادي كه از جاده ساحلي مي شود وجود اورژانس دراين منطقه ضروري است.
وي همچنين نسبت به گله مندي مردم در مورد ثبت نشدن محل صدور تولد اهالي با عنوان بخش ريگ در شناسنامه افراد اشاره كرد و گفت: از اداره ثبت احوال انتظار مي رود كه محل صدور اهالي بخش مركزي گناوه ثبت نشود.
رييس شوراي اسلامي بخش ريگ هم خواستار پرداخت حق آلايندگي به اين منطقه شد.
سراجي، اختصاص بودجه مستقيم به دهياري ها، تسريع در روند احداث سد رودشور و تشكيل كارگروهي براي پيگيري مشكلات را از ديگر نيازهاي ضروري اين بخش دانست.
بخش ريگ از توابع شهرستان گناوه با بيش از 12 هزارنفرجمعيت در 120 كيلومتري شمال مركز استان بوشهر قراردارد. ك/2
6164/6043/1656

سرخط اخبار استان‌ها