۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۹
کد خبر: 81704706
T T
۰ نفر
12 كارگروه تخصصي روساي آموزش و پرورش را گردهم مي آورد

تهران - ايرنا - روسا و مديران آموزش و پرورش كشور كه از امروز (11 مردادماه) در مركز همايش هاي بين المللي برج ميلاد گردهم آمده اند در 12 كارگروه تخصصي در ارتباط با مسايل و مشكلات اين وزارتخانه به بحث مي نشينند.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار حوزه آموزش ايرنا، سند تحول بنيادين آموزش و پرورش و برنامه ششم توسعه، راهكارهاي توسعه و ارتقاي سلامت و تربيت بدني دانش آموزان، نقش فضاهاي آموزشي و پرورشي در ارتقاي كيفيت تعليم و تربيت، عنوان برخي از كارگروه هاي تخصصي است كه با مديريت معاونان وزير آموزش و پرورش برگزار مي شود.

روسا و مديران آموزش و پرورش كشور در مدت سه روز برگزاري اجلاس در اين كارگروه ها راهكارهاي چابك سازي نظام اداري و كاهش تمركز در آموزش و پرورش، اقتصاد آموزش و پرورش و معيشت فرهنگيان، نحوه انتخاب معلمان نمونه در برنامه ششم توسعه و همسويي محتواهاي آموزشي با برنامه درسي ملي شركت مي كنند.

فرصت وتهديدهاي توسعه فضاي مجازي و سواد رسانه اي در نظام تعليم و تربيت، راهكارهاي توسعه عدالت آموزشي و پرورشي، مدل تحول در آموزش بر مباني سند تحول بنيادين، راهكارهاي مشاركت همگاني در آموزش و پرورش و بررسي شيوه هاي موثر در پرورش صحيح دانش آموزان عنوان ديگر كارگروه هاي تخصصي است كه در حاشيه اجلاس برگزار مي شود.

سي و دومين اجلاس روساي آموزش و پرورش تا 13 مردادماه ادامه دارد.

فراهنگ**1883**1027

سرخط اخبار جامعه