۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۳۶
کد خبر: 81701479
T T
۰ نفر
ایجادمحدودیت درمكالمه بین الملل و اینترنت برخی استانها از 9 مرداد

تهران - ایرنا - شركت ارتباطات زیرساخت اعلام كرد:به دنبال بی توجهی شركت مخابرات ایران به تعیین تكلیف بدهی های خود و اصرار به تضییع حقوق عمومی به رغم هشدارهای پیاپی شركت ارتباطات زیرساخت، از بامداد روز جمعه 9 مرداد ، مكالمات بین الملل شركت مخابرات ایران در برخی استان های كشور قطع خواهد شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شركت ارتباطات زیرساخت، در مرحله اول 9 استان خراسان رضوی، هرمزگان، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، كردستان، فارس، گلستان و كرمانشاه مشمول این محدودیت خواهند شد.

علاوه بر سرویس مكالمات بین الملل ، خدمات اینترنتی شركت مخابرات ایران در 9 استان نیز با 48ساعت تاخیر از بامداد روز یكشنبه 11 مرداد با محدودیت مواجه خواهد شد این تاخیر با هدف جلوگیری از ایجاد اختلال در فرآیند انتخاب رشته داوطلبان كنكور سراسری صورت گرفته است.

استان های مشمول این محدودیت نیز عبارتند از بوشهر، خوزستان ، خراسان رضوی، هرمزگان ، ایلام ، كردستان ، فارس ، كرمان و گیلان.

شركت ارتباطات زیرساخت پهنای باند مورد نیاز برای ارایه خدمات در تمام حوزه ها را فراهم ساخته و مشتركان شركت مذكور می توانند برای برقراری ارتباطات مورد نیاز خود در حوزه مكالمات بین الملل از خدمات سایر اپراتورها نظیر ایرانسل ،رایتل و همراه اول بهرمند شده و در حوزه خدمات اینترنت نیز به سایر تامین كنندگان رجوع كنند.

اقتصام(1)9123**1558
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد