۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۲۳:۵۷
کد خبر: 81680592
T T
۰ نفر
رئيس كل دادگستري گلستان: از واحدهاي توليدي حمايت مي كنيم

گرگان - ايرنا - رييس كل دادگستري گلستان از آمادگي دستگاه قضايي اين استان براي حمايت از واحدهاي توليدي خبر داد و گفت: راهكارهاي قانوني در اين باره، در كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاري استان بررسي مي شود.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از دادگستري گلستان هادي هاشميان در كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاري استان اظهار كرد: تلاش ما در اين كميته حمايت از سرمايه گذاراني است كه با وجود تلاشي كه براي به حركت درآوردن چرخ توليد در استان انجام داده اند، دچار مشكل شده اند.

رييس كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاري استان گلستان افزود: به همين منظور برنامه زمان بندي براي برگزاري نشست هاي ماهانه اين كميته، تدوين و به سازمان هاي مربوطه اعلام شده است.

هاشميان بار ديگر با تاكيد بر اين كه نگاه دستگاه قضايي استان در اين بخش، نگاه حمايتي است خواستار حضور موثر و كارآمد مديران دستگاه هاي اجرايي مرتبط در اين بخش شد.

در ادامه نشست، مشكلات كارخانه نئوپان شموشك كردكوي در دستور كار كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاري استان قرار گرفت.

پس از بحث و تبادل نظر كارشناسي مقرر شد به صاحبان اين كارخانه براي ارائه راهكارهاي عملي خروج از وضعيت فعلي كارخانه و پرداخت مطالبات كارگران اين واحد توليدي، سه ماه مهلت داده شود.

همچنين به پيشنهاد رييس كل دادگستري استان گلستان قرار است كارگروهي با حضور دفتر اقتصادي استانداري، خانه صنعت و معدن، اداره كل صنعت، معدن و تجارت استان، اداره كل امور اقتصاد و دارايي و نماينده اي از دادگستري استان به دبيري دفتر اقتصادي استانداري استان تشكل شود تا همزمان در اين مهلت سه ماهه، راهكارهايي براي برون رفت از مشكلات اين واحد توليدي تهيه و به شوراي حمايت قضايي از سرمايه گذاري استان ارائه كنند.

كارخانه نئوپان شموشك كردكوي از سال 88 دچار مشكلات اقتصادي شده است.

3039/6159/6203

سرخط اخبار استان‌ها