۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۲۷
کد خبر: 81668756
T T
۰ نفر

سانحه رانندگی در همدان دو كشته بر جای گذاشت

۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۲۷
کد خبر: 81668756
سانحه رانندگی در همدان دو كشته بر جای گذاشت

همدان - ایرنا - رییس پلیس راه استان همدان گفت: براثر واژگونی یكدستگاه خودروی ال 90 در جاده روستایی اسلام آباد - ملایر دو سرنشین این خودرو جان باختند.

سرهنگ مهدی شاكری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 21 و 40 دقیقه روز گذشته در جاده روستایی اسلام آباد - ملایر یك خودرو ال 90 واژگون شد.

وی علت بروز این سانحه را بی توجهی به جلو از سوی راننده ذكر كرد و گفت: در این سانحه دلخراش مرد 46 ساله به همراه دختر دوساله اش جان باختند.

وی اضافه كرد: طبق بررسیهای صورت گرفته راننده این وسیله نقلیه از كمربند ایمنی استفاده نكرده همچنین هنگام رانندگی كودك را در آغوش خود نگهداشته بود.

رییس پلیس راه همدان اظهار كرد: با وجود اینكه این مسیر روستایی مستقیم بوده و شانه خاكی و شیب مناسب دارد ولی بی توجهی راننده منجر به خروج خودرو از مسیر اصلی و واژگونی ال 90 می شود.

سرهنگ شاكری افزود: پس از واژگونی خودروی ال 90 به علت غلطیدن خودرو ضربه شدیدی به ناحیه سر راننده و دختر دوساله وارد شده و این امر منجر به مرگ آنها می شود.

وی گفت: رانندگان باید از هر اقدامی كه منجر به كاهش تسلط انها به خودرو می شود نظیر در آغوش گرفتن كودك، صحبت با تلفن همراه و خودردن و آشامیدن پرهیز كنند.

خبرهای دریافتی گویای افزایش نگران كننده تعداد واژگونی در همدان است چرا كه سهم واژگونی از سوانح برونشهری این استان به 48 درصد رسیده است.

تازه ترین آمارها حاكی از آنست كه 52 درصد سوانح همدان در جاده اصلی، 30 درصد در راه فرعی، 17 درصد راه روستایی و یك درصد سایر مسیرها رخ داده است.

حدود 81 نفر در سوانح برون شهری این استان در سه ماهه نخست امسال جان باختند كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته یك درصد كاهش داشته است.

7526/6993

سرخط اخبار استان‌ها