۶ تیر ۱۳۹۴، ۸:۱۷
کد خبر: 81660630
T T
۰ نفر
زمینه های سرمایه گذاری در شهرستان كوثر فراهم است

اردبیل - ایرنا - فرماندار كوثر گفت: شرایط و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در این شهرستان مهیا شده است.

به گزارش ایرنا ، علیرضا علیپور روز شنبه در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی كوثر افزود: ظرفیت های فراوانی به ویژه در حوزه معدن در این شهرستان وجود دارد كه با توجه ویژه و سرمایه گذاری در آنها می توانیم شاهد رشد و بالندگی روز افزون منطقه باشیم.

وی گفت: بررسی نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان به خاطر نقش و اثرات آنها از اساسی ترین اولویت های كاری در فرمانداری است.

وی با بیان این كه به هر میزان واحدهای صنعتی در كوثر رونق بگیرند تولید و اشتغال نیز به همان ‏میزان رشد و بهبود می یابد افزود: با ارائه تسهیلات بانكی به واحدهای تولیدی و صنعتی كوثر می توان گام مهمی برای رفع مشكلات این واحدها و رونق اقتصادی شهرستان برداشت.

فرماندار كوثر عمده مشكلات واحدهای تولیدی و صنعتی را معوقات بانكی ، سرمایه در گردش ، بیمه تامین اجتماعی ، عدم استمهال بانكی و بازار عرضه ذكر كرد.

او با تاكید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ جذب سرمایه گذاری اظهار كرد: سرمایه گذاری و نیز جذب سرمایه های داخلی و خارجی در اولویت اول بحث اقتصاد این شهرستان قرار گرفته است.

وی نقش واحدهای صنعتی و مولد در توسعه اشتغال را مهم و شاخص دانست و افزود: بستر سازی برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران در بخش صنعت مهم است.

وی همچنین با اشاره به این كه مهم ترین دغدغه ‏مسوولان این شهرستان كمك به حل مشكلات واحدهای صنعتی و تولیدی است گفت: تولید محور توسعه بوده و مسوولان تمام دستگاه ها باید برای حمایت از تولید تلاش كنند.

شهرستان كوثر به مركزیت شهر گیوی در 85 كیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

7123/6016/6018

سرخط اخبار استان‌ها