۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳
کد خبر: 81647062
T T
۰ نفر

سرمربی تركمنستان: از بازی با ایران نمی ترسیم

۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳
کد خبر: 81647062
سرمربی تركمنستان: از بازی با ایران نمی ترسیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال تركمنستان گفت: از بازی مقابل ایران نمی ترسیم بلكه می خواهیم از این مسابقه درس بگیریم.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، آمانگیل كوچوئف امروز ( دوشنبه ) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران اظهار داشت: بازی مقابل تیمی مثل ایران كه در جام جهانی اخیر حضور داشته تجربه بسیار خوبی برای بازیكنان ما خواهد بود. تیم ملی تركمنستان هشت سال پیش هم برابر كره جنوبی بازی كرد و این دو بازی بزرگترین دیدارهای ما در سال های اخیر محسوب می شود.

وی درباره غیبت سه لژیونر این تیم در دیدار برابر گوام و در پاسخ به این سوال كه شنیده می شود درون تیمتان اختلافاتی وجود دارد، گفت: همه بازیكنان با تمام وجود می خواهند برای تیم ملی بازی كنند اما در آن بازی به خاطر برخی مسایل باشگاهی این بازیكنان نتوانستند كنار ما باشند و مشكلی درون تیممان نداریم.

سرمربی تركمنستان در پاسخ به سوال یك خبرنگار ایرانی كه درباره دلیل برگزاری این بازی در داش آغوز پرسیده بود، گفت: همانطور كه می دانید عشق آباد سال 2017 میزبان رقابت های داخل سالن آسیاست به همین خاطر تمام ورزشگاه های این شهر در حال تعمیر است. ما هم مثل ایران مرتبه اول است كه اینجا بازی می كنیم اما فكر نمی كنم مشكلی وجود داشته باشد. هتل و ورزشگاه شرایط خوبی دارند اما اگر كمبودی وجود دارد من از تیم ایران عذرخواهی می كنم.

وی در پاسخ به این سوال كه با توجه به اختلاف جایگاه دو تیم در رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا )از رویارویی با ایران نمی ترسید؟ گفت: برای ما باخت مهم نیست. مهم این است كه از شكست احتمالی مقابل ایران درس بگیریم و به این خاطر از بازی مقابل ایران نمی ترسیم.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17:30 فردا (سه شنبه) در نخستین مسابقه خود در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های 2019 امارات به مصاف تركمنستان می رود.

ورزشی (1) ** 2024**1581

سرخط اخبار ورزش