۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۱
کد خبر: 81619423
T T
۰ نفر

تيم ملي واليبال ايران برابر چك به پيروزي رسيد

۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۱
کد خبر: 81619423
تيم ملي واليبال ايران برابر چك به پيروزي رسيد

تهران - ايرنا - تيم ملي واليبال جمهوري اسلامي ايران در آخرين ديدار دوستانه خود مقابل جمهوري چك به پيروزي رسيد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، تيم ملي واليبال ايران كه خود را براي حضوري شايسته در رقابت هاي ليگ جهاني 2015 واليبال آماده مي كند، از ساعت 20و 30دقيقه شنبه شب به وقت تهران در پنجمين و آخرين ديدار دوستانه خود پيش از آغاز ليگ جهاني براي دومين مرتبه به مصاف جمهوري چك رفت.

ملي پوشان ايران اين ديدار را با تركيب سعيد معروف، فرهاد ظريف، عادل غلامي، سامان فائزي، شهرام محمودي، فرهاد قائمي و جواد معنوي نژاد آغاز كردند و در ست اول با ارائه يك بازي حساب شده و منطقي اجازه كار را به چكي ها ندادند و 25 بر 23 به پيروزي رسيدند.

بازيكنان ايران در ست دوم با دفاع خوب و حملات موثر و موفق اجازه خود نمايي را به ميزبان ندادند و اين ست نيز 25 بر 19 به سود شاگردان كواچ به پايان رسيد.

چكي ها كه در سال هاي نه چندان دور از تيم هاي صاحب نام در واليبال دنيا بودند، در ست سوم تمام تلاش خود را براي پيروزي كردند و دو تيم تا امتياز 27 هم با هم پيش رفتند، اما هنرنمايي و تاكتيك و تكنيك برتر بازيكنان ايران اين ست را نيز با امتياز 32 بر 30 از آن بوبان و شاگردانش كرد تا در مجموع اين ديدار 3 بر صفر به سود ايران به پايان رسد. در اين ست مهدي مهدوي و امير غفور نيز براي ايران بازي كردند.

در پايان با توافق سرمربيان، دو تيم يك ست ديگر بازي كردند.

اين ديدار در سالن ورزشي شهر پريبلام برگزار شد و حدود 500 تماشاگر از نزديك نظاره گر اين ديدار بودند كه حدود 50 نفر آن ها ايراني بودند و همچنين جوكار سفير ايران در چك در سالن مسابقه حضور داشت.

با وجود اينكه تا چندي پيش وضعيت مصدوميت بازيكنان كليدي تيم، كادر فني را نگران كرده بود ولي حضور و آمادگي نسبي خوب آن ها در اين مسابقه تا حدودي از شدت اين نگراني ها كاست.

رسانام**1379**1751**1613
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش