۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۲
کد خبر: 81617601
T T
۰ نفر
امام جمعه آشتيان: رهبر معظم انقلاب دسيسه هاي دشمن را افشار كرد

آشتيان - ايرنا- امام جمعه آشتيان گفت: رهبر معظم انقلاب با بيانات ارزشمند خود در دانشگاه امام حسين (ع) با صراحت و روشني برخي از دسيسه هاي دشمن در عرضه امنيت ملي و نظامي را افشار كردند.

حجت الاسلام غلامرضا نيشابوري در خطبه هاي نماز جمعه در مصلي آيت الله دانش افزود: آمريكا هنوز تعهدي را امضا نكرده كارشكني مي كند بنابراين مسئولان بايد در برابر زياده خواهي هاي دشمن با عزم راسخ ايستادگي كنند.

وي اضافه كرد: ايران اسلامي ثابت كرد در برابر هر گونه شيطنتي واكنش سخت و پشيمان كننده خواهد داشت و نمايندگان مجلس در صورت تصويب پذيرش پروتكل الحاقي بايد تمام راههاي سوء استفاده آمريكايي ها را ببندند و تيم مذاكره كننده نيزبايد مواظب باشد و فريب الفاظ و كلمات غربي ها را نخورد.

وي با بيان اينكه مردم بيش از گذشته به آمريكايي هاي به اعتماد شده اند، اظهار كرد: آمريكايي ها فكر نكنند مي توانند هر گونه شرايطي را بر ما تحميل كنند.

وي با تبريك ميلاد امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) وامام زين العابدين (ع) گفت : اين بزرگان الگوي تمام عيار براي زندگي هستند.

وي هم چنين روز پاسدار را گرامي داشت و گفت: پاسداري از انقلاب دو مرحله دارد كه يكي حفظ وضع موجود و يدگري پيش روندگي و پيش برندگي انقلاب است.

وي با تبريك روز جانباز نيز گفت: جانبازان كساني هستند كه براي اثبات بندگي از عزيزترين موجودي خود گذشته اند تا رضايت خداوند را جلب نمايند و شهداي زنده اي هستند كه فرصت شهادت از آنان گرفته شده است.

حجت الاسلام نيشابوري اضافه كرد: جانبازان بايد پيام شهيدان را به نسل حاضر و آينده برسانند و كارهاي نا تمام شهيدان را تمام كنند چرا كه اين عزيزان وايت گر جبهه و جنگ هستند.

وي گفت: فرزندان جانبازان بايد به وجود پدران خود افتخار كنند زيرا آنان در زماني كه اين مملكت مورد هجوم قرار گرفت از جواني و سلامتي خود گذشتند و آن را فداي آرمان هاي الهي و اسلامي كردند.

امام جمعه آشتيان با تبريك روز جوان نيز گفت : جوانان سهم به سزايي در تغييرات اجتماعي دارند و سرمايه يك جامعه محسوب مي شوند و در معارف ديني به اين قشر توجه زيادي شده است.

وي در خطبه اول نيز با توصيه به تقوا گفت :مومن براي رسيدن به تقوا بايد هر گونه آلودگي را از خود دور كند چرا كه امام حسين ( ع ) فرموده است كه شيعيان ما كساني اند كه از هر گونه ناخالصي و حيله و تزوير دور هستند.

6012

سرخط اخبار استان‌ها