۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۳
کد خبر: 81617569
T T
۰ نفر
امر به معروف و نهي از منكر بهترين راهكار ارتقاي وضعيت فرهنگي جامعه است

سبزوار - ايرنا - امام جمعه سبزوار گفت: امر به معروف و نهي از منكر بهترين برنامه و راهكار براي اصلاح و ارتقاي وضعيت فرهنگي جامعه است.

حجت الاسلام غلامحسين ابراهيمي در خطبه هاي نماز جمعه سبزوار افزود: امر به معروف و نهي از منكر يكي از واجبات و فروع دين ما است كه با وجود اهميت زياد در جامعه كم رنگ شده است.

وي با بيان اينكه قرآن كريم وجوب امر به معروف و نهي از منكر را به روشني بيان مي كند اظهار كرد: اين فريضه الهي بايد در جامعه احيا شود.

وي با اشاره به توطئه هاي دشمنان در زمينه هاي مختلف گفت: اسلام با پايه ها و مباني استكبار يعني ظلم، تجاوز و اشغالگري مبارزه مي كند و به همين علت زورگويان جهان از گرايش ملت ها به اسلام وحشت دارند و با هر وسيله اي سعي مي كنند ملت و به ويژه جوانان را نسبت به ارزشهاي اسلامي بيگانه كنند.

امام جمعه سبزوار همچنين با گراميداشت روز پاسدار افزود: پاسداران نقش مهمي در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي داشته اند.

وي به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر نيز گفت: با فتح خرمشهر و كسب اين پيروزي بزرگ، قدرت ايران اسلامي به رخ جهانيان كشيده شد.

وي همچنين به فداكاري و ايثارگري شهدا، جانبازان و آزادگان اشاره كرد و افزود: برگزاري يادواره هاي شهدا مقدمه اي است براي اينكه فداكاري و ايثارگري آنان را از ياد نبريم.

وي با تاكيد بر پاسداشت ارزشهاي اسلامي و اقامه نماز جمعه اظهار كرد: يكي از بركات انقلاب اسلامي و از مواردي كه خار چشم دشمن است اقامه نماز جمعه در كشور مي باشد.

حجت الاسلام ابراهيمي ادامه داد: نماز جمعه وحدت آفرين و عزت آفرين است.

سبزوار در 237 كيلومتري غرب مشهد مقدس قرار دارد.

8148/7499 / 6053

سرخط اخبار استان‌ها