وزير ورزش و جوانان از اجرايي شدن 350 طرح از 2 هزارو 526 طرح مصوب در4سفر دولت قبل به آذربايجان خبرداد

تبريز- ايرنا- وزير ورزش و جوانان از اجرايي شدن 350 طرح از 2 هزارو 526 طرح مصوب در 4 سفر دولت قبل به آذربايجان شرقي خبر داد و گفت: با اجراي اين طرح ها تنها 15 درصد تعهدات عملي شده است.

به گزارش ايرنا، محمود گودرزي شامگاه چهارشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان ميانه با اشاره به عملياتي شدن 30 درصد از تعهدات دولت در كشور افزود: دولت تدبيرو اميد بنا ندارد قولي بدهد كه نتواند به آن عمل كند.

وي با بيان نياز و مطالبه فراوان در كشور براي توسعه و عمران آن گفت: درست است كه بايد به فكر توسعه كشور باشيم، اما بايد ظرفيت و توانايي دولت هم در نظر گرفته شود.

وزير ورزش و جوانان از كلنگ زني 3 هزارو 780 طرح ورزشي در استان خبر داد و افزود: با اعتبار فعلي شايد تا 50 سال ديگر هم اين طرح ها عميلياتي نشود و در اين خصوص دولت تدبيرو اميد تعهدي نخواهد داد كه مردم از دولت بعنوان دولت دروغگو ياد كنند.

گودرزي گفت: تمام خواست ها و مشكلات به هيات دولت و جلسه شوراي اداري آن در استان منتقل مي شود و از مركز نيز مسايل شهرستان از جمله در حوزه ورزش را شخصا پيگيري خواهم كرد.

وي براي تجهيز سالن تكواندو شهرستان با حمايت مدير كل ورزش استان، تجهيز زورخانه، احداث استخر سرپوشيده در ورزشگاه 5 هزار نفري با تغيير كاربري سالن تعهد شده در رديف ماده 215 اعلام آمادگي كرد و افزود: براي شهرك قهرمانان نيز يك ميليارد ريال نيز كمك خواهيم كرد.

گودرزي اظهاركرد: با توجه به مشكلات پيش آمده در واگذاري فولاد و عدم دريافت حقوق كارگران آن در چند ماه گذشته اين موضوع را به معاون اجرايي رييس جمهوري اعلام خواهم كرد تا به اين مجموعه كمك كنند.

امام جمعه ميانه نيز در اين جلسه اظهار اميدواري كرد سفر رييس جمهوري و هيات دولت به استان از جمله به اين شهرستان مايه خيرو بركت باشد.

حجت الاسلام محمدرضا حامدي خواستار تجهيز سالن تكواندو شهرستان با توجه به پتانسيل بالاي تكواندو در شهرستان شد و گفت: جوانان اين منطقه از لحاظ كار و فعاليت نيز همچون ورزش داراي پتانسيل بالا با اراده اي محكم و آهنين هستند كه نياز است تا زمينه براي اشتغال اين جوانان فراهم شود.

وي با اشاره به اينكه مشكل آب آشاميدني ميانه شوخي بردار نيست، تاكيد كرد: حل اين مشكل بايد در اولويت برنامه هاي دولت قرار گيرد، همچنين تجهيز بيمارستان امام با توجه به بازسازي آن از ديگر نيازهاي شهرستان به شمار مي رود.

شهرستان ميانه با حدود 180 هزار نفر جمعيت در 178 كيلومتري جنوب شرقي تبريز مركز استان آذربايجان شرقي واقع است.

1756/7231

سرخط اخبار استان‌ها