۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۱۲
کد خبر: 81602865
T T
۰ نفر
بانك صادرات در دستيابي دولت به اهداف اقتصادي اثربخش خواهد بود

تهران - ايرنا - عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: بانك صادرات ايران به عنوان بزرگترين بانك بورسي كشور در راستاي دستيابي دولت به اهداف توسعه اقتصادي نقش موثري ايفا خواهد كرد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از روابط عمومي بانك صادرات ايران، عثمان احمدي افزود: تغييرات مديريتي اخير در اين بانك نويد تحول مثبتي در نقش آفريني بانك صادرات در شكوفايي اقتصادي كشور را مي دهد و با توجه به شناختي كه از مديرعامل اين بانك داريم؛ روند مشاركت بانك صادرات در فعاليت هاي مختلف اقتصادي و حمايت از توليدگران تسريع مي شود.

نماينده مردم مهاباد در مجلس اظهار داشت: توسعه متوازن و توجه به احداث زيرساخت ها براي رونق اقتصادي مناطق مختلف از جمله مناطق مرزي و محروم در زمره برنامه هاي اعلام شده دولت است و انتظار مي رود بانك صادرات با توجه به گستردگي و برخورداري از شبكه قوي در اين خصوص رسالت خود را بيش از پيش به مرحله اجرا درآورد.

احمدي تصريح كرد: انتصاب نيروهاي توانمند؛ متخصص و متعهد در شبكه بانكي كشور همزمان با اصلاح برخي از مشكلات ساختاري در بنگاه هاي اقتصادي زمينه را براي حل و فصل پاره اي نابساماني ها در روند پولي و مالي فراهم كرده و اين اقدام تيم اقتصادي دولت ارزشمند است.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس اضافه كرد: انتقاد از برخي مسايل در سيستم بانكي به منزله نفي خدمات ارزنده بنگاه هاي اقتصادي نيست بلكه اميدواريم با همگرايي؛ همدلي و همزباني همه بخش ها و دست اندركاران براي اعتلاي ايران اسلامي گام هاي بلندتري بردارند و امكان بهره مندي آحاد جامعه را از رفاه فراهم نمايند.

احمدي با استقبال از رويكرد حمايت از توليد در بانك صادرات؛ ضرورت پرداختن به مقوله هاي اجتماعي و فرهنگي را مورد تاكيد قرار داد و اين بانك را در شمار بانك هاي پيشگام در انجام فعاليت ها و مسئوليت هاي اجتماعي و فرهنگي توصيف كرد.

اقتصام(1) 9141**1558
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد