۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵
کد خبر: 81592442
T T
۰ نفر
فرماندار پلدختر:طرح تحول نظام سلامت روحيه اميد را به جامعه تزريق كرد

خرم آباد - ايرنا - فرماندار پلدختر در استان لرستان گفت: تحول عظيم دولت تدبير و اميد در بخش بهداشت ، درمان و سلامت روحيه اميد را در جامعه تزريق و موجب رضايتمندي مردم شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا قدرت اله ترابي نژاد در جمع بهورزان ،دهياران و فعالان عرصه سلامت با بيان اين كه تاثيرات طرح تحول نظام سلامت در زندگي مردم بسيار قابل توجه است افزود: اين طرح از موفقيت هاي دولت تدبير و اميد است كه با اجراي آن بسياري از هزينه هاي درماني به ميزان ثابل توجهي كاهش داده است.

وي طرح تحول نظام سلامت را گامي بزرگ در راستاي حمايت از اقشار آسيب پذير جامعه دانست و گفت: تا قبل از اجراي اين طرح مردم براي درمان خود مشكل داشتند و اين طرح خدمت شايسته اي به مردم كشور در بخش سلامت كرد.

وي با بيان اين كه دولت اين طرح را اجرا كرده و تكميل آن را امسال ادامه خواهد داد افزود: سلامت و تندرستي يكي از شاخص ترين برنامه هاي دولت تدبير و اميد است وطرح تحول نظام سلامت كه به مرحله اجرا درآمده بزرگترين خدمت را به اقشار مختلف جامعه داشته است.

فرماندار پلدختر گفت: افراد سالم از لحاظ فكري و بدني بهتر مي توانند در تمام زمينه هاي توسعه فكر كنند و تصميم بگيرندو بهداشت ، درمان و سلامت مقوله است كه بايد همه دستگاه هاي حاكميتي بسيج شوند تا بتوان سلامت را در جامعه نهادينه كنند.

7272/6060

سرخط اخبار استان‌ها