اقتدار امروز نيروهاي مسلح ايران تبلور همدلي و همزباني ملت و دولت است

زاهدان- ايرنا- نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان گفت: اقتدار امروز نيروهاي مسلح ايران اسلامي تبلور شعار همدلي و همزباني ملت و دولت مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامي در نامگذاري سالجاري است.

به گزارش ايرنا آيت الله عباسعلي سليماني روز شنبه در آيين سان و رژه نيروهاي مسلح مستقر در زاهدان به مناسبت نخستين روز هفته ارتش افزود: قواي مسلح جمهوري اسلامي بار ديگر با رژه مقتدرانه خود در نقاط مختلف ايران اسلامي به زيبايي اتحاد و همدلي ميان ملت و دولت را به نمايش گذاشتند.

امام جمعه زاهدان گفت: 29 فروردين سالروز پيوستن ارتش به مردم و برگي زرين در تاريخ ايران اسلامي محسوب مي شود.

عضو مجلس خبرگان رهبري افزود: بر اساس قانون اساسي ارتش جمهوري اسلامي مكتبي مردمي است كه پاسداري از استقلال و حمايت از ارزش هاي نظام را بر عهده دارد.

آيت الله سليماني اظهار داشت: نگاه به تاريخ انقلاب اسلامي نشان دهنده اين واقعيت مشهود است كه ارتش جمهوري اسلامي در لحظه لحظه پيروزي انقلاب ميل باطني خود را به اين انقلاب ابراز داشته است.

نماينده مقام معظم رهبري در امور اهل سنت استان هاي سيستان و بلوچستان و كرمان ادامه داد: گذشتن از رژيم پهلوي و پيوستن به امام امت(ره)، تلاش براي شكست توطئه هاي دشمنان بويژه در مبارزه با عناصر ضد انقلاب، حضور در عرصه هاي مختلف هشت سال جنگ تحميلي و حراست از مرزهاي زميني، هوايي و دريايي كشور مصداق بارز وفاداري ارتش به انقلاب اسلامي است.

نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان گفت: تقديم 48 هزار شهيد در راه حفظ انقلاب اسلامي و انجام عمليات هاي مختلف توسط نيروهاي سه گانه هوايي، زميني و درياي ارتش در آزادسازي اين آب و خاك در هشت سال دفاع مقدس و وارد كردن خسارات زياد به دشمنان از نمونه هاي ديگر اثبات وفاداري و اقتدار ارتش جمهوري اسلامي به حساب مي آيد.

به گزارش ايرنا در اين آيين كه روز شنبه با حضور نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، شماري از مسوولان ارشد اجرايي و نظامي و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران برگزار شد، يگان هاي مختلف پياده و موتوري نظامي، انتظامي و بسيج مردمي بخش كوچكي از توان رزمي و دفاعي بالاي خود را به نمايش گذاشتند.

3042/6081

سرخط اخبار استان‌ها