۱۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۵۲
کد خبر: 81556940
T T
۰ نفر
تعزيرات حكومتي ايلام بر واحدهاي صنفي روستايي و بقاع متبركه نظارت مي كند

ايلام - ايرنا - مديركل تعزيرات حكومتي ايلام گفت: در تعطيلات نوروزي امسال براي نخستين بار بمنظور جلوگيري از سودجوي و تضييع حقوق مردم و مسافران نوروزي، گشت هاي نظارت و كنترل واحدهاي صنفي روستايي و فروشگاه هاي مستقر دراماكن متبركه و زيارتي استان را مورد بازديد قرار دادند.

نعمت الله بيرانوند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: در اين بازديدها لزوم نظارت بر نحوه عرضه كالا و خدمات از سوي واحدهاي صنفي مستقر در اماكن زيارتي به لحاظ رعايت موازين بهداشتي، نرخ هاي مصوب، درج قيمت مورد تاكيد قرار گرفت.

وي افزود: اين نظارت ها تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه دارد و در همه اماكن زيارتي و مذهبي استان نيز در حال اجراست ضمن اينكه در اين مدت چندين برخورد قانوني با متخلفان و افراد سودجو نيز صورت گرفته است.

بيرانوند يادآور شد: با توجه به اينكه واحدهاي صنفي نقاط روستايي بويژه روستاهاي گردشگر پذير كمتر مورد نظارت و بازديد قرار مي گيرند امسال اين واحدهاي صنفي نيز بر اساس قوانين و ضوابط مورد بازرسي و نظارت قرار گرفتند و در مواردي با متخلفان برخوردهاي لازم انجام شد.

وي تاكيد كرد: بازديد از واحدهاي صنفي در اماكن مذهبي و زيارتي و نيز روستاها و نقاط دور افتاده استان كه براي نخستين بار در كشور انجام گرفت در سطح سازماني و كشوري و از سوي ديگر استان ها بعنوان الگويي براي اجرا در نقاط مختلف كشور مورد استفاده قرار گرفته است.

7172/9002

سرخط اخبار استان‌ها