۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۵۵
کد خبر: 81546047
T T
۰ نفر
18بیمارستان740 هزار بیمار-خدمات درمانی سپاه درسیستان وبلوچستان

زاهدان- ایرنا- معاون بهداری قرارگاه قدس سپاه گفت: افزون بر 740 هزار نفر از مردم مناطق محروم سیستان و بلوچستان در 18 بیمارستان صحرایی مورد درمان قرار گرفتند.

سرهنگ غلامعلی كفاش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا كنون 18 بیمارستان صحرایی توسط قرارگاه قدس سپاه با كادر درمانی مجرب در مناطق محروم سیستان و بلوچستان برپا شد كه آخرین آن اخیرا به مدت یك هفته در روستای باتك شهرستان سرباز بوده است.

وی اظهار داشت: 46 هزار و 723 نفر در آخرین بیمارستان صحرایی سپاه در شهرستان سرباز به صورت رایگان درمان شدند.

وی ادامه داد: بیشتر این بیماران توسط پزشكان متخصص در بخش های مختلف از جمله ارتوپدی، زنان و زایمان، دندان پزشكی، رادیولوژی، سونوگرافی، داخلی، قلب و عروق و عمومی معاینه و مورد درمان قرار گرفتند.

معاون بهداری قرارگاه قدس سپاه گفت: كادر درمانی این بیمارستان همگی از پزشكان بیمارستان شهید محلاتی آذربایجان شرقی شهرستان تبریز بودند.

وی افزود: عمل جراحی بر روی 266 ییمار از دیگر خدمات ارائه شده در این بیمارستان صحرایی به حساب می آید.

وی بیان كرد: كادر درمانی این بیمارستان همچنین افراد نیازمند به عینك در منطقه را شناسایی كردند و عینك های تهیه شده تا یك ماه آینده به صورت رایگان درب منازل آنان تحویل می شود.

كفاش اظهار داشت: در كنار تمام این اقدامات، 12 هزار و 800 نفر از مردم منطقه از خدمات آموزشی و 13 هزار نفر نیز از هدایای بهداشتی این بیمارستان صحرایی بهره مند شدند.

3042/6081
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه